Серед пшениці на Мангеттені: перша колекція сумок від Bevza
Вічний символ
Український бренд BEVZA представив свою першу лінійку сумок із символічним контекстом. До колекції увійшли 5 шкіряних виробів із промовистою деталлю, за якою цей предмет жіночого гардероба у втіленні бренду буде впізнаваний у всьому світі — сумочки прикрашені пласким колоском на фурнітурі й ременях.
Дизайнерка Світлана Бевза анонсувала запуск дропу дивовижним кампейном, де сумки показані на полі пшениці, що колоситься посеред нью-йоркського Мангеттену.
«Україна є одним із найбільших експортерів зерна у світі. Земля, яку ми захищаємо, годує багато інших країн. Для нас пшениця завжди була священним символом», — прокоментувала засновниця бренду.
Зйомки відбулися в Нью-Йорку, щоб реалізувати легендарну інсталяцію Агнес Денес «Пшеничне поле — Протистояння». У 1982 році художниця виростила на порожньому Мангеттені пшеничне поле, яке уособлювало їжу, енергетику, комерцію та економіку, а також безгосподарність, марнотратство та екологічні проблеми. За цей час людство пережило чимало потрясінь, але хліб та пшениця залишаються вічним символом.
BEVZA дебютував із колекцією сумок під час показу колекції SS’24 на Тижні моди в Нью-Йорку у вересні цього року.