Шакіра запускає косметичний бренд для волосся

До лінійки увійшли 8 продуктів
Схоже, Шакіра вирішила спробувати себе у ролі підприємиці. 48-річна співачка оголосила про запуск власного бренду для догляду за волоссям Isima.
До лінійки увійшли вісім продуктів, зокрема, шампуні, сироватка, маска та кондиціонер. Над їх створенням працювала команда експертів на чолі з науковим директором Ентоні Потін, який раніше працював у L’Oréal.
Нова лінійка має сподобатися власницям різних типів волосся, але особливо бренд планує зацікавити нею латиноамериканський ринок.
За словами самої Шакіри, на створення нової торгової марки її, власне, й підштовхнула відсутність відповідних засобів для її волосся.
Продукція буде доступна для покупки в червні, а в липні з’явиться в магазинах Ulta Beauty в США. Ціни варіюються від 32 до 42 доларів. Очікується, що прибуток Isima в перший рік становитиме близько 20-30 мільйонів доларів.
Фото: Instagram @shakira