Що одягати цієї осені: трендові речі в нових колекціях українських брендів
Формуємо сезонний гардероб
Редакція INSIDER.UA завжди стежить за новинами українських брендів та охоче розповідає про них. Тож уже традиційно ми зібрали головні інфоприводи на минулий тиждень — від натхненної духом епохи 1960-х років колекції від бренду NOVITSKA до стильної осінньої капсули від iam.
91Lab
У новій колекції FW 24/25 бренд 91Lab пропонує пізнати світ українського культурного коду, де кожен елемент одягу відкриває нові можливості для досліджень і самовираження. Вона створена на ідеї поєднання стародавніх символів і сучасних модних тенденцій, зберігаючи водночас глибинний зв’язок зі спадщиною Трипільської культури.
Основним мотивом колекції стала постать трипільської богині Роду — символу родючості землі, жінки-матері, яку трипільці зображували у вигляді антропоморфних статуеток, відомих як «Трипільські Венери». Ці культові сакральні фігурки прикрашали декоративними насічками у формі ромбів, перехрещених на чотири частини. Ромб із зернами уособлював зоране й засіяне поле — плід, який дозріває в лоні богині. Колекція FW 2024/25 втілила ці мотиви в срібних прикрасах з орнаментальним оздобленням, натхненним символікою богині Роду. Бренд також використав візерунки з трипільської кераміки для оздоблення пальт, жакетів і штанів, створивши нестандартний принт і гру фактур. Переплетення і пряжа колекції теж втілюють гармонію із землею та автентичність трипільської спадщини. Жаккард і кулірна гладь наближені до природних матеріалів за кольорами й текстурою. Молочний, мокко, шоколад, бежевий меланж і темно-синій відтворюють природні відтінки землі, до кольористики якої звертається бренд.
NOVITSKA
Осіння колекція бренду натхненна духом епохи 1960-х років, і гармонійно поєднує чоловіче й жіноче начало, створюючи сміливі та почасти драматичні речі.
Головними елементами колекції є: струмливий шовковий кейп, екстравагантний чорний комбінезон з відкритою спиною, мінісукні та ефектні топи, які підкреслюють впевненість і стиль. Бренд NOVITSKA залишається вірним і надалі своїм принципам «slow fashion», випускаючи невеликі капсули кожного сезону, плавно додаючи в них елементи з попередніх колекцій. Такий підхід гарантує, що кожна річ є позачасовою та універсальною, справжньою інвестицією в тривалу моду.
STIMMA
Бренд STIMMA презентує нову колекцію Allure — втілення мінімалістичної класики, що балансує на тонкій межі між французькою елегантністю та італійською пристрастю до деталей. Від строгих жакетів, що підкреслюють витонченість фігури, до елегантних суконь із лаконічним декором — кожен елемент створений для жінок, які цінують класику, але прагнуть виділитися своєю індивідуальністю.
У центрі дропу — невагомі сукні в молочних і чорних тонах, що стають ідеальною основою для експериментів з верхнім одягом. Вони однаково ефектно виглядають із бомбером для більш розслабленого образу чи з елегантним напівпальто або жакетом. Палітра колекції варіюється від класичних кольорів до ніжно-пастельних відтінків, доповнена яскравими акцентами для створення ефектних контрастів.
IWOMAN
Бренд представив осінню колекцію одягу, створену в колаборації з персональною стилісткою Ганною Ляшенко.
Капсула здебільшого зосереджена на верхньому одязі. Для речей вибрали глибокий коричневий, спокійний сірий, вишуканий бордовий і молочний відтінки. Серед фактур та матеріалів, з якими працювали — екошкіра, екозамша, вовна і тонкий трикотаж. Родзинка колекції — довгий широкий шарф з приємної та мʼякої на дотик тканини, яка зігріє у міжсезоння. Особливістю лінійки став капсульний підхід: можливість поєднувати будь-які низи з верхами та плечовими виробами.
iam
Нова лінійка бренду Essential Choice присвячена внутрішнім викликам. Робити свідомі вибори, приймати неочікувані й неочевидні рішення, попри будь-які обставини. Обирати себе.
На зміну нейтральності прийшли яскраві відтінки: насичений бірюзово-синій, малиновий та графітовий сірий. Білий колір натомість закликав бути собою, не звертати увагу на дрібниці, дозволяти собі виходити за рамки. У Essential Choice поєдналися мʼякі силуети, сміливі рішення та натуральні тканини — вовна мериноса, кашемір, замша та струмениста віскоза.
Usual
У рамках нового етапу свого розвитку Usual продемонстрував оновлену філософію: «We are usual, you are special». Ребрендинг відображає прагнення марки акцентувати на унікальності кожного клієнта. Одночасно з цим, команда запустила новий дроп, подарувавши друге життя своїм бестселерам. У колекції зібрано всі базові та найпопулярніші позиції з доопрацьованими деталями та розширеною колірною палітрою.
Одним із фундаментальних апдейтів стали анімалістичні акценти, зокрема затишний леопардовий. Також бренд розширив лінійку underwear, додавши фасони бавовняної білизни на щодень. Серед інших позицій дропу — верхній одяг: зіп-худі в матеріалі тедді, базові бомбери та вкорочені куртки з комірцем.
NAZARELLI
На осінній сезон український бренд NAZARELLI створив колекцію, яка поєднала в собі речі, що можна міксувати між собою. Концепція smart capsule дозволяє зібрати універсальний гардероб на всі випадки життя, залишаючись в тренді. Що б ви не запланували цієї осені: романтичні побачення, ділові зустрічі, прогулянки парком, зустрічі на каві з подружками чи урочисті заходи — одяг з цієї колекції пасуватиме до всіх активностей.
До дропу увійшли базові сорочки та вишукані блузи, класичні штани у різних фасонах, спідниці, піджаки та костюми. Бренд також подбав і про верхній одяг — образ можна доповнити класичним плащем або трендовим укороченим бомбером.
Андре Тан
Колекція «Нова сторінка» — це водночас повернення до витоків Андре Тана, який ще у 2006 році запатентував напрямок smart couture, та сміливий крок уперед, де класика зустрічається з сучасною естетикою dark academia, одного з найгарячіших трендів у соцмережах TikTok, Pinterest та Instagram.
Кожна річ цієї колекції, від унікальної сукні-кейпу до довгого пальта з італійського кашеміру, утілює smart couture філософію Андре Тана, яка ґрунтується на ідеї інтелектуального гламуру та поєднанні вишуканого стилю з повсякденним комфортом.
Guzema Fine Jewelry х ЦУМ Київ
Guzema Fine Jewelry та ЦУМ Київ презентують дебютну капсульну колекцію ювелірних прикрас, розроблену ексклюзивно до 85-річчя культового універмагу. До лінійки увійшли підвіска, дві моделі сережок та каблучка-печатка.
Кожен виріб оздоблено зображенням голубки — символу любові, що виконується емаллю вручну майстрами-ювелірами бренду. Зворотній бік прикрас містить символічне гравіювання «Де є любов, там є життя» — цитата, що стала головним натхненням для дизайнерки Валерії Гуземи.
Фото: пресслужби брендів