Шоу «Холостяк» із Олександром Тереном нагородили в Каннах

У категорії «Різноманіття та інклюзивність»
Команду телеканалу «СТБ» Starlight Media нагородили бронзовим Левом на знаменитому фестивалі Cannes Lions у категорії «Різноманіття та інклюзивність» за промокампанію 13-го сезону реаліті-шоу «Холостяк», з головним героєм Олександром Тереном, ветераном російсько-української війни.
Проєкт похвалили за просування ідей рівності та репрезентацію людей з інвалідністю. Це перше в історії українське телепромо, яке відзначено на міжнародному рівні.
«Ми вибороли бронзу за кампанію проєкту «Холостяк», в яку вклали все серце, – з великим прагненням подолати стереотипи, що стають на заваді гідному поверненню наших ветеранів і ветеранок з інвалідністю до цивільного життя та побудови стосунків», – прокоментували у Starlight Media.
Фото: Instagram @holostyakstb