Сіара разом із дітьми знялася у кампейні Gap x LoveShackFancy
Розглядаємо колекцію
Два американські бренди Gap та LoveShackFancy об’єдналися для створення спільної колекції. Колаборація, яку Gap описує як мікс культури та романтизму, поєднує в собі жіночні силуети LoveShackFancy та впізнавані коди Gap.
Загалом до лінійки увійшло 76 виробів, призначених для чоловіків, жінок, дітей та немовлят.
Обличчям рекламної кампанії виступила співачка, акторка і модель Сіара. Компанію їй склали її діти – 9-річний син Ф’ючер і 6-річна донька Сієнна.
«Вони [діти] були такі схвильовані. Я думаю, їм подобається проводити час з мамою. Це був незабутній досвід. Вони вийшли такими гарними на світлинах», – зазначила Сіара в інтерв’ю для журналу People, додавши, що «дуже пишається своїми дітьми».
Цікаво, що це не перша співпраця її сина з Gap. Раніше хлопчик вже брав участь у рекламній кампанії бренду, коли йому було лише 3 роки.
Колекція буде доступна для покупки у деяких магазинах Gap та LoveShackFancy, а також в інтернеті з 4 серпня за ціною від 13 до 248 доларів.