Символ французького велнесу: бренд TERRAKÉ відтепер в Україні
Сенсорність, натхненна природними традиціями
Науковий підхід у гармонії з природними стихіями — такий інноваційний погляд на доглядову косметику транслює французький бренд TERRAKÉ, який віднедавна з’явився на українській бьюті-арені.
TERRAKÉ — найперша назва нашої планети, а з грецької сполучення слів «terra» і «ké» перекладається, як «земля» і «вода». Холістичні міркування бренду, що є символом французького велнесу, незмінно ґрунтуються на природному натхненні. Про це свідчить і віра марки у чотири стихії: різноманітну флору, споконвічні води, магічну землю та енергію повітря.
Акцент TERRAKÉ також приділяє сенсорному досвіду. Бренд однаково цінує важливість ароматів, текстур і приємної колірної гами. Комбінуючи увагу до найменших деталей з ефективністю всієї лінійки, він тішить і поціновувачів видимих результатів, і вишуканих естетів.
Унікальним є комплекс HTP-3, розроблений у французькій лабораторії бренду, щоби впливати на шкіру на клітинному рівні. Перший його компонент — збагачена гіалуронова кислота, призначена для швидкого загоєння, антивікового ефекту і глибокого зволоження.
Щоб підсилити дію комплексу, до формули додали концентрат морських водоростей, що походять із холодного океану південної півкулі. Вони забезпечують оптимальну і стійку гідратацію та підсилюють біомолекулярний актив проти старіння.
Дослідження TERRAKÉ доповнили формулу екстрактом очищеного чорного трюфеля, діаманта косметології. Багатий на кальцій, він забезпечує справжній захисний бар’єр, покращуючи синтез керамідів — міжклітинного «цементу».
Передовсім TERRAKÉ — СПА-протокол, який можна адаптувати під домашню рутину. Лінійка бренду — широка й поділяється на догляд за обличчям та тілом: тут кожен може вибрати продукцію за власним запитом і вподобаннями. Сам бренд представлений в преміум-готелях і резортах по всій Франції, розширює свої горизонти в країнах Європи та Азії.
Ближче познайомитися з асортиментом та придбати засоби TERRAKÉ можна на офіційному сайті чи в Instagram.