Starbucks випустили склянки з ілюстраціями Михайла Тютюнника

Справжні артоб’єкти
Мережа кав’ярень Starbucks випустила унікальну колекцію склянок у колаборації з американським художником українського походження Михайлом Тютюнником.
Мета цього проєкту – відкривати світові талановитих митців та популяризувати їхню творчість. Михайло Тютюнник розповів, що мистецтвом захоплювався змалку, багато часу проводив у музеях, а після переїзду до США відкрив для себе попкультуру та творчість наших сучасників. У своїх роботах він досліджує зв’язок людини з природою та соціальні проблеми. Його картини можна побачити на стінах Бронкса, Нью-Джерсі і Філадельфії у США, а також у Києві, Запоріжжі та інших містах.

До колекції увійшли тривисокі склянки, які є справжніми артоб’єктами з глибоким змістом. Наприклад, City Life нагадує про зміну клімату та загрозу затоплення міст, Nature Woods закликає до відповідального ставлення до природи, а Sky зображує гармонію людини, землі та неба.



«Усе єдине. Ми є частиною цього. Природа – це частина цього. Місяць, зірки, небо – все це частина життя, яке ми знаємо», – пояснив митець.
Фото: Starbucks