Стелла Маккартні викупила свій іменний бренд у LVMH
Це вже її другий вихід із конгломератів
Стелла Маккартні залишає французьку групу LVMH після п’яти років співпраці. Вона викупила міноритарний пакет акцій свого модного бренду. Але розійшлися, схоже, мирно. Дизайнерка продовжить консультувати LVMH та керівництво конгломерату з питань сталого розвитку в ролі глобального посла.
Для Стелли, до речі, це вже другий вихід із конгломератів – у 2019 році вона також викупила свій бренд, але в Kering – головний конкурент LVMH на ринку люксових товарів.
Додамо, Стелла Маккартні цікавилася сферою моди з раннього дитинства, вже у 16 років вона працювала інтерном у знаменитого дизайнера Крістіана Лакруа. У березні 1997 року, через два роки після закінчення коледжу дизайну Saint Martins, Стелла Маккартні була призначена креативним директором Chloé, змінивши на цій посаді Карла Лагерфельда. У 2001 році вона залишає Chloé, щоб створити власну однойменну марку, частку якої вона відразу продала Kering (тоді – РРR).
Стелла Маккартні стала однією з перших дизайнерок, які відмовилися від роботи з натуральним хутром та шкірою. Якщо зараз це стало своєрідним мейнстримом, то на початку 2000-х продавати товари класу «люкс», виготовлені з екошкіри та штучного хутра, було дуже ризиковано. Однак, як бачимо, це не завадило Stella McCartney бути успішним брендом протягом усіх років існування.
Фото: Instagram @stellamccartney