«Світло і тінь»: LAMA та Rikky Hype дарують друге дихання давньому хіту
У спільному весняному кампейні
Весна — пора року, коли світло перемагає темряву. Для того, щоб подарувати українцям надію на обов’язкове подолання важких, лихих часів, бренд одягу та білизни Rikky Hype і співачка LAMA об’єднуються у спільному кампейні та надають друге життя знаковому хіту «Світло і тінь» з однойменного альбому 2008 року, ідея якого зараз, під час повномасштабної війни, виходить за рамки лише музичного твору. Він стає ще одним символом надії на новий етап у становленні нашої держави.
Творчість Наталі Дзеньків (LAMA) відзначає особливий для країни період, коли нові музичні напрями та нестандартні формати виконувались українською. Недарма назва гурту походить із давньошумерської міфології, де Лама — це богиня-покровителька, що символізує особистість.
Основною темою фотосесії стало протистояння світла та тіні — що втілює головну ідею пісні. Білий та чорний стають окремими учасниками знімкування, а силуети речей підкреслюють природу опору. Ніжний білий комплект зі спідниці-максі, топу та сорочки втілюють красу, могутність та віру. Чорні стримані топ і брюки — свідчать про поміркованість, а також емоцію.
«Я полинула у цей знімальний настрій і злилась з ним, а коли ти повністю у це пірнаєш, то і результат виходить ідеальним. Наприклад, темний образ відтворив мій внутрішній світ таким, яким його ще ніхто не бачив, «додав бісиків в очах», блиску, показав мою сексуальну вишуканість. А білий образ, навпаки, підкреслив чистоту мого єства, яскравого та безмежного. Власне, цю провідну лінію боротьби темряви зі світлом ви й побачите у нашому кампейні. Загалом, я безмежно рада та задоволена співпрацею з Rikky Hype, і головне, що це бренд — українського виробництва, а українське серце світле і завжди робить все душею!» — ділиться LAMA.
Співпраця має на меті нагадати про те, що світло завжди долає усі перешкоди. Для того, аби популяризувати хіт, до якого можна повертатися у часи, коли здається, що темрява огортає — Rikky Hype відправить диски з треком усім, хто зробить замовлення у першу добу виходу кампейну.
Фото: пресслужба Rikky Hype