Топ-20 найбажаніших покупок в світі за версією The Lyst
За останні три місяці
Онлайн-платформа Lyst оприлюднила традиційний рейтинг найпопулярніших брендів, який публікується в кінці кожного кварталу. Для складання цього списку аналізують поведінку понад 9 мільйонів покупців, які шукають, переглядають і купують модні товари в 12 тисячах дизайнерських бутіків і магазинів онлайн. Формула, за якою складено Index, враховує дані пошукових запитів глобальної системи Lyst і Google, курси валют, продажу, згадки брендів і товарів в соціальних мережах, а також загальносвітовий інтерес упродовж трьох місяців.
У третьому кварталі 2020 року на першому місці рейтингу найбільш затребуваних брендів виявився Gucci, змістивши з лідируючої позиції Nike, який опустився на третю сходинку. Друге місце за собою зберіг бренд Off-White. За ним слідують Prada, Balenciaga, Fendi, Versace, Saint Laurent, Bottega Veneta і Valentino.
Також Lyst опублікував список найпопулярніших покупок третього кварталу. На першому місці серед жіночих товарів виявилася шкіряна сумка-шоппер бренду Telfar, а на другому — топ з принтом Marine Serre, який просто підірвав Instagram. До жіночого wish list також потрапили панама Jacquemus, черевики Bottega Veneta, шкіряна сукня Ganni, класичний клатч Chanel та сережки Fendi.
Рейтинг чоловічого сегменту очолили кросівки з колаборації Dior і Nike Air Jordan, клоги-сліпони Birkenstock і джоггери Nike.
Як відзначають аналітики Lyst, найбільшим попитом зараз користуються бренди, які зуміли адаптуватися до умов пандемії і зробили ставку на комфортний одяг для дому та відпочинку. При цьому покупці все ж готові витрачати гроші на бренди, які викликають хвилювання і радість.
«Категорії, пов’язані з життям до COVID-19, наприклад, сумки і високі підбори, знову ростуть, незважаючи на невизначеність, з якою ми зіштовхуємося», — підкреслюють в Lyst.