Творці «Венздей» поділилися подробицями другого сезону серіалу
Розгорнуте інтерв’ю для The Hollywood Reporter
Шоураннери гучного серіалу Wednesday Альфред Гоф і Майлз Міллар у бесіді з The Hollywood Reporter поділилися подробицями другого сезону. Наводимо найцікавіші фрагменти цієї розмови:
Почнемо з розмови про Венздей. Що спонукало вас створити серіал на основі цього персонажа?
Гоф: Це був персонаж, якого ми всі любили, але з яким ніхто не проводив багато часу. Також це персонаж, якого ми насправді бачили лише 10-, 11-, 12-річним, при цьому вона частина сім’ї і часом їй діставалася кумедна репліка у сцені, але загалом ми мало що знали про Венздей. Її вид безстрашності та її здатність завжди залишатися самою собою – це було цікаво, і ми подумали: «Що, якби вона була дівчинкою-підлітком? А що, якщо ви відокремите її від сім’ї та помістите до школи-інтернату? Як би вона повелася?»
Якщо я правильно пам’ятаю, Венздей та Мортіша не конфліктували так сильно у попередніх ітераціях «Сімейки Аддамс», як у цьому шоу. Чому ви вирішили так показати їхні стосунки?
Гоф: Ні, але в інших шоу вона була маленькою дівчинкою. Настає момент, коли вона намагається відірватися від образу своєї матері та сформувати свою власну особистість.
Я був вражений фіналом і не очікував, що Тайлер виявиться Гайдом
Міллар: Ну ми з Альфредом ніколи не займалися детективами, тому нам дуже хотілося спробувати. Насправді це було набагато складніше і важче, ніж нам здавалося. Потрібно було створити гідну головоломку, щоби привернути увагу глядачів. І так приємно чути, що відволікаючі маневри спрацювали. Це може бути та людина, або ця – сюжет задає неправильний напрямок. Тож це найприємніше у шоу для нас, те, про що ми найбільше турбувалися.
Концепція всіх цих дітей із здібностями, які разом ходять до школи, чимось нагадувала Персі Джексона та Гаррі Поттера. Ви черпали натхнення у подібних історіях?
Міллар: Це не було даниною поваги Персі Джексону чи Гаррі Поттеру, але як тільки ви бачите на екрані школу-інтернат, то зразу проводите паралель.
Отже, якщо ви отримаєте другий сезон – у чому я майже впевнений, – що буде далі з Венздей, Ксав’єром, Енід, Б’янкою та іншими учнями?
Гоф: Ми хочемо ускладнити усі стосунки в майбутньому. Школа була закрита та це дало нам багато можливостей для 2 сезону. Для нас це шоу багато в чому про жіночу дружбу, і Венздей та Енід знаходяться якраз у центрі уваги. Тому обов’язково зробимо ці стосунки цікавішими, також звернемо увагу на материнські відносини Венздей і Мортіші.
Якби це залежало від вас, як довго ви хотіли б, щоб це шоу тривало?
Гоф: Ми хотіли б, щоб якнайдовше.
Прем’єра «Таємниці Смолвіля» відбулася понад 20 років тому. Озираючись назад, що спадає на думку, коли ви думаєте про час, проведений у серіалі, і про те, як воно відбилося на решті вашої кар’єри?
Міллар: Це було мережеве телебачення старої школи. Ви сідаєте і збираєтеся написати 22 епізоди, а це складне завдання для будь-якого сценариста, будь-якого шоураннера чи творця. Кожен епізод тут схожий на маленьке яйце Фаберже, яке має відчуватися як дуже складний фільм і це великий виклик. Виробництво епізодів «Таємниці Смолвіля» дуже відрізняється від виробництва епізодів «Венздей».
Гоф: Прем’єра серіалу «Таємниці Смолвіля» відбулася через місяць після 11 вересня, тому він був чимось на кшталт засобу для втіхи. Це було шоу, яке з’явилося у потрібний час.
Міллар: Це було справді зворушливо. Раніше ми отримували багато листів від військовослужбовців, дислокованих в Іраку та Афганістані, вони писали про те, що перегляд цього шоу був найяскравішою подією їхнього тижня.
Чи є щось, що ви зробили б інакше в «Таємницях Смолвіля»?
Гоф: Історія Кларка та Лани надто затягнулася. Там мало статися щось ще.
Міллар: Як батько дівчаток, я думаю, що жіночі персонажі сьогодні ми зробили б по-іншому. Лана могла б бути набагато сильнішим персонажем, вона завжди відчувала себе слабкою. Це інший час. Так що, я думаю, ми могли б зробити це і напевно хотіли б досягти більшого.
З урахуванням того, що відбувається безліч перезапусків та ремейків, ви коли-небудь хотіли б якось повернутися до «Таємниць Смолвіля»?
Гоф: Чесно кажучи, ні. Я думаю, що ми повністю розповіли цю історію.
Ви згадали Джеймса Ганна, який зараз пише сценарій для фільму про молодого Супермена. У вас є поради для нього після того, як ви писали Кларка Кента протягом 10 років?
Гоф: Я не даю Джеймсу Ганну жодних порад. Він фантастичний режисер і не потребує наших порад.
Чию історію ви хотіли б розповісти наступного разу?
Міллар: Ну, ми довгий час намагалися заполучити персонаж міс Марпл. Було б цікаво побачити, як вона перетворилася на свого роду цікаву стареньку в оповіданнях Агати Крісті.
Фото: @jennaortega