У Chanel, Balenciaga та Saint Laurent: розглядаємо нову модну зйомку Селени Гомес
Відразу для двох глянців
Селена Гомес стала головною героїнею відразу двох липневих випусків Vogue, австралійського і сінгапурського. В об’єктиві фотографа Alique співачка позувала в стильних образах від світових брендів – яскравій куртці Balenciaga, сукні з пір’ям Saint Laurent, сорочці Chanel та асиметричній сукні Issey Miyake.
Що стосується обкладинок, то Vogue Singapore Селена прикрасила в ефектній сукні-куртці від японського бренда Noir Kei Ninomiya, в той час як у зйомці для австралійського випуску селебріті приміряла більш стриманий образ – сукню кольору фуксії та чорну хустку від Versace.
В інтерв’ю зірка зізналася, що останнім часом намагається триматися подалі від соцмереж: «Я не хочу, щоб Інтернет займав занадто багато місця в моєму житті. Мені лише подобається, що за допомогою соцмереж я можу підтримувати зв’язок зі своїми шанувальниками – це те, що я дійсно люблю».
Замість цього співачка направляє всю свою енергію на творчість і бізнес – розвиток власного косметичного бренда Rare Beauty. «Моя мета з Rare Beauty полягала в тому, щоб зруйнувати ці нереалістичні стандарти краси. Я на власному досвіді бачила, як вони впливають на моє психічне здоров’я, і я знаю багато людей, які думали так само. Тому для мене було важливо, щоб Rare Beauty могла створити безпечний і гостинний простір, який підтримує психічне благополуччя нашого суспільства», – поділилася Селена.