Now Reading
У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Розглядаємо осінньо-зимовий кампейн

 

Легендарний паризький Будинок моди Maison Margiela, заснований у 1988 році бельгійським дизайнером Мартеном Маржелою, представив рекламну кампанію нового осінньо-зимового сезону. Обличчям колекції, що отримала назву Loved To Death, стала Майлі Сайрус.

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Автор фото – Паоло Роверсі. Його живописні, майже сновидні портрети зазнімкували співачку у мінімалістичних образах, що розкривають коди та архетипи, покладені в основу естетики бренду.

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

На світлинах 32-річна співачка з’явилася у знакових силуетах Maison Margiela. Завдяки стилізації Роббі Спенсера, Майлі демонструє характерні риси Дому: деконструйований крій, ефект «другої шкіри» та культові аксесуари. Серед них – оновлена версія сумки 5AC та переосмислені черевики Tabi, що стали символами сезону.

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Кампанія й надалі досліджує Margiela – теми часу, утіленої через одяг. Використовуючи техніки артательє бренду, Loved To Death артикулює філософію збереження та нову інтерпретацію вже створених речей. Акцент зроблено на тканинах, що несуть сліди турботи та пережитого: навмисно зім’яті, вигорілі, зашиті та заплямовані. Відпрасовані та відновлені, вони ніби повертаються до життя, як речі, що передаються з покоління в покоління. Замість того, щоб приховувати вік і досвід, Maison Margiela навпаки – підкреслює їх як головну частину своєї розповіді.

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Читать также
У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Колекція промовиста: філософія бренду – збереження через переосмислення. Речі набувають цінності через довгочасне використання й дбайливий догляд. Це роздуми про матеріальність, що закликають споживача відмовитися від сприйняття одягу як чогось одноразового. Натомість побачити в ньому красу витривалості.

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Нагадаємо, останніми роками Майлі Сайрус неодноразово ставала обличчям відомих модних домів. У 2021 році вона представляла аромат Gucci Flora Gorgeous Gardenia, а в 2024-му співпрацювала з Dolce & Gabbana. Кампанія Loved To Death для Maison Margiela стала новим етапом у її модній кар’єрі.

У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Фото: Paolo Roversi

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2025 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos