У дусі бодіарту: Майлі Сайрус стала обличчям Maison Margiela

Розглядаємо осінньо-зимовий кампейн
Легендарний паризький Будинок моди Maison Margiela, заснований у 1988 році бельгійським дизайнером Мартеном Маржелою, представив рекламну кампанію нового осінньо-зимового сезону. Обличчям колекції, що отримала назву Loved To Death, стала Майлі Сайрус.
Автор фото – Паоло Роверсі. Його живописні, майже сновидні портрети зазнімкували співачку у мінімалістичних образах, що розкривають коди та архетипи, покладені в основу естетики бренду.
На світлинах 32-річна співачка з’явилася у знакових силуетах Maison Margiela. Завдяки стилізації Роббі Спенсера, Майлі демонструє характерні риси Дому: деконструйований крій, ефект «другої шкіри» та культові аксесуари. Серед них – оновлена версія сумки 5AC та переосмислені черевики Tabi, що стали символами сезону.
Кампанія й надалі досліджує Margiela – теми часу, утіленої через одяг. Використовуючи техніки артательє бренду, Loved To Death артикулює філософію збереження та нову інтерпретацію вже створених речей. Акцент зроблено на тканинах, що несуть сліди турботи та пережитого: навмисно зім’яті, вигорілі, зашиті та заплямовані. Відпрасовані та відновлені, вони ніби повертаються до життя, як речі, що передаються з покоління в покоління. Замість того, щоб приховувати вік і досвід, Maison Margiela навпаки – підкреслює їх як головну частину своєї розповіді.
Колекція промовиста: філософія бренду – збереження через переосмислення. Речі набувають цінності через довгочасне використання й дбайливий догляд. Це роздуми про матеріальність, що закликають споживача відмовитися від сприйняття одягу як чогось одноразового. Натомість побачити в ньому красу витривалості.
Нагадаємо, останніми роками Майлі Сайрус неодноразово ставала обличчям відомих модних домів. У 2021 році вона представляла аромат Gucci Flora Gorgeous Gardenia, а в 2024-му співпрацювала з Dolce & Gabbana. Кампанія Loved To Death для Maison Margiela стала новим етапом у її модній кар’єрі.
Фото: Paolo Roversi