У Києві відбудеться fashion-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях»

За ініціативою UFW і агентства white rabbit agency
8 вересня у Київському ЦУМі відбудеться перша професійна конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях», зініційована Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency.
«Це діалог, у якому хочеться прийти до ефективних результатів. Ми побачили конкретні запити, сформулювали виклики – і разом шукаємо відповіді. Ми запрошуємо на конференцію головних представників, які формують індустрію, щоб обговорити виклики, які принесла війна. Віримо, що індустрія заслуговує на розмову, яка дає практичні рішення», – зазначає співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.

Захід збере провідні українські fashion-бренди, чий щоденний досвід формує галузь: від виробничих процесів до комунікацій, маркетингу та продажу. Учасники у форматі відкритої дискусії про головні виклики модної екосистеми в умовах війни напрацюють спільну стратегію дій.
«Для нас цей проєкт – передовсім, голос індустрії. Спікери задають вектор, а далі вмикається вся зала – це обговорення, у якому бере участь кожен. Конференція стане місцем, де українська fashion-спільнота зможе синхронізувати бачення й знайти інструменти для зростання. Адже рухати індустрію вперед можна тільки обʼєднаними зусиллями. Ця конференція – наш внесок у спільну справу», – коментують засновниці white rabbit agency Марія Мохова та Варвара Зікрань.
Конференція відбудеться за підтримки ЦУМу “Київ” і Aromateque Concept Store та складатиметься з трьох тематичних блоків.

У першій панелі, присвяченій виробництву, експерти зосередяться на системних проблемах нової реальності: нестача кадрів, митні бар’єри, питання безпеки. Дискусію модеруватиме Ірина Данилевська (Ukrainian Fashion Week); серед спікерів – Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Валерія Вдовиченко (the COAT by Katya Silchenko).
Другий блок адресований комунікаціям. Тут обговорюватимуть нові умови роботи брендів у стані полікризи, важливість гнучкості та готовності до різних сценаріїв, а також сучасне трактування інклюзивності як складової етичної відповідальності. Панель модеруватиме Марія Мохова (white rabbit agency). Серед спікерів – Аліна Френдій (COOSH), Антон Єременко (Gunia Project) та Катерина Мотрич (Ебаут).

Фінальний блок висвітлюватиме тему маркетингу та продажу. Його учасники розглянуть ефективність наявних каналів збуту, цінову політику та сучасні формати взаємодії з клієнтами у 2025 році. Окремий акцент буде зроблено на етичних аспектах маркетингу, зокрема співпраці з ветеранами. Панель модеруватиме Варвара Зікрань (white rabbit agency). Спікери – Костянтин Путиленко (ЦУМ Київ), Наталія Кінзерська (Kachorovska), Володимир «Будда» Рудковський («Незламні»).
Організатори ставлять за мету не лише визначити проблеми, а й сформувати «дорожню карту» розвитку індустрії з реальними практичними рішеннями.
Коли: 8 вересня 2025 року, початок о 10:30
Де: Київ, ЦУМ, вул. Хрещатик, 38.
Квитки можна придбати за цим посиланням.
Фото: Instagram @ukrainianfashionweek_official