«У мене багато амбіцій»: Вікторія Бекхем про розвиток власного бренду та нові проєкти
Інтерв’ю для Vogue
Вікторія Бекхем стала головною героїнею нового номера французького Vogue.
Дизайнерка з’явилася на обкладинці глянцю й cover-story, та знялася у стильній фотосесії, за концепцію та стилізацію якої відповідала Кейт Фелан.
Для світлин, автором яких став фотограф Лахлан Бейлі, Вікторія приміряла низку брендових речей: вбрання від Miu Miu, Saint Laurent, Hermes, Alaïa, Calzedonia та взуття від Sergio Rossi.
На головній сторінці глянцю вона з’явилася в коричневому жакеті Prada та прикрасах Tiffany & Co.
В інтерв’ю Vogue Вікторія Бекхем розповіла про розвиток власного бренду, запуск нової лінійки парфумів та плани на майбутнє.
За словами Вікторії, вона мріє збудувати успішний модний будинок, і йде до своєї мети маленькими, але впевненими кроками.
«Коли я дивлюся на великі модні будинки, в моїх очах з’являються зірки. Побудувати власний — моя мрія. У мене багато амбіцій, і я багато працюю, щоб втілити їх у життя. Я ніколи не чекаю, що бажане просто впаде мені до рота. І це захопливий процес. Цього року ми отримали прибуток! Це потребує часу. Особливо для незалежного бренду. Тепер, коли я заклала фундамент, починаються серйозні справи. Я хочу, щоб він розвивався, зберігаючи при цьому автентичність, незважаючи на те, буде це мода, косметика чи парфумерія», — розповідає Бекхем.
Цікаво, що до створення своєї лінії ароматів, які дизайнерка презентувала нещодавно, вона йшла цілих вісім років.
«Я не хотіла поспішати. Я вважала за краще переконатися, що моя команда має знання, необхідні для втілення моєї мрії в реальність. Це не лише парфум, це ще й історія. Наприклад, San Ysidro Drive — це наша адреса в Лос-Анджелесі. Цей аромат оспівує почуття власної гідності та незалежності. Коли ми переїхали до Лос-Анджелеса з Іспанії, це стало початком нового розділу в нашій родині. Особливо для мене, коли я почала показувати свої роботи у Нью-Йорку. До цього ніхто не знав, що я роблю. Я вже розвивала бренд Victoria Beckham в Іспанії, але зовсім на власний розсуд. Portofino ’97 був натхненний нашою першою з Девідом відпусткою вдвох. Ми зупинилися у готелі Splendido, чудовому місці, дуже романтичному. Ніколи не забуду його запаху. Ні кольору моря. Ця подорож народила цей парфум», — розповідає вона.
Також Вікторія пригадала, з чого починалося її захоплення модою.
«Мене завжди цікавив одяг. Але саме зі Spice Girls я навчилася любити бренди. Однією з моїх перших великих подій в епоху Spice Girls було те, що Донателла Версаче запросила мене на показ мод у Мілані з моєю найкращою подругою. Перше місце, куди мене відвела її команда, був магазин Versace. Вони сказали мені, що я можу взяти все, що хочу. Це саме той момент, коли ми шепочемо собі: «Ущипніть мене, я сплю! Я обрала речі й пішла на показ, де сиділа поряд з Демі Мур. То була мрія. Це був мій перший по-справжньому великий модний момент», — пригадує вона.
Фото: Vogue France