У Мілані відкрили найбільший бутик Tiffany & Co.

Розглядаємо інтер’єр
Tiffany & Co. відкрили свій найбільший магазин в Європі. Зробили це в Мілані – на Віа Монтенаполеоні, одній із найдорожчих торговельних вулиць світу, у стінах Палаццо Таверна, збудованого 1835 року.
Проєкт традиційно розробляв архітектор Пітер Маріно – він також відповідав за інтер’єр ювелірного-годинникового бутика Chanel на Вандомській площі. Витратив на розробку та реалізацію ідей цілих два роки.
Головний виконавчий директор Tiffany & Co. Ентоні Ледру зазначив, що бренд не обмежував Маріно: «У нас немає жодних рекомендацій, і так ми отримуємо найкраще. Ми все обговорюємо. Я вважаю, що це один із тих магазинів, де його креативність досягла максимуму».
Фасад бутика прикрашають арочні вікна з муранським склом та люнетами, які нагадують вітражі Луіса Комфорті Тіффані.
У вестибюлі крамниці можна побачити стенди – алюзія на Мілан, а на екранах показують виноградники Леонардо Да Вінчі в Casa degli Atellani та сад Віа Палестро.
На горішні поверхи відвідувачі підійматимуться за допомогою скляних сходів, розроблених французьким архітектором Г’ю Дуттоном.
Фірмовий бірюзовий колір Маріно щедро розбавив пастельними відтінками рожевого та бузкового. Окрім прикрас з актуальних колекцій, у міланському бутику присутні предмети з архіву марки. Наприклад, кишеньковий годинник початку ХХ століття, що належали капітану «Карпатії» (морського лайнера, який врятував понад 700 осіб з «Титаніка») – їх Tiffany & Co. наприкінці минулого року придбали на аукціоні за два мільйони доларів США.







