У передчутті свята: Versace показав новорічну рекламну кампанію з новим амбасадором

Перша офіційна зйомка з новим обличчям бренду Генджином
Всесвітньовідомий модний бренд Versace оприлюднив першу святкову рекламну кампанію Holiday, де показав свого нового амбасадора. Ним став учасник музичної кей-поп-групи Stray Kids Генджин.
Це дебютна зйомка співака для модного дому з моменту як він став глобальним амбасадором бренду Versace цього року, пише видання WWD.
«У цій святковій кампанії я хотіла висловити радість – радість сезону та оточення тих, кого ми любимо. Я дуже рада, що Генджин став частиною нашої родини Versace. Мені подобається його енергія і радісний дух, які він привносить у ці образи», – розповіла головна креативна директорка дому Донателла Версаче.
У рекламному відеоролику дебютує також новинка бренду – сумка-тоут Athena з брендовим принтом Barocco. Генджин поєднує її з сорочкою і штанами-чіносами, а також жакардовими кросівками Barocco Odissea.
У святковому ролику музикант прикрашає ялинку, позує між декораціями й вручає подарунки партнерці по майданчику – супер моделі Амелії Грей Гемлін.
«Versace – це саме те, що я хочу бачити у святковий сезон: він хвилює, має приголомшливий вигляд, відчувається неймовірно. Спасибі Донателла, ти – найкраща!», – прокоментував Генджин.