Бренд Gucci випустив колекцію, присвячену року Тигра
У рекламній кампанії знялися справжні тигри
Італійський бренд Gucci представив капсульну колекцію «Gucci Tiger». Вона присвячена року Тигра. Саме чорний водяний тигр став символом 2022 року за східним календарем.
Основою капсули стали футболки, сорочки, бомбери, кардигани, штани та спідниці. А завершують її аксесуари, серед яких — сумки через плече, гаманці та годинники. Всі речі прикрашені архівним принтом «Gucci Flora» 1960-х років, який був переосмислений креативним директором Алессандро Мікеле, монограмою Дому та зображеннями тигрів у дикій природі.
Автором рекламної кампанії «Gucci Tiger» виступив британський фотограф Анджело Пеннетта. На кадрах можна побачити справжніх тигрів. Тварин було знято окремо, а потім додано на фотографії до моделей.
Колекція надійде у продаж першого лютого, у день китайського Нового року.