Burberry покрили піщані дюни Дубаю своєю монограмою

Вийшло неймовірно гарно.
В рамках нової глави рекламної кампанії #TBSummerMonogram Burberry завдали власну монограму на піщані дюни в околицях Дубая. Креативний директор Ріккардо Тіші запросив місцевого художника Натаніеля А. Алапіда, який відомий своїми масштабними малюнками на піщаних поверхнях. Останні кілька сезонів велика кількість монограм і логотипів присутня практично в кожній колекції бренду. Однак цей Кампейн — наймасштабніше втілення символіки Burberry.
                    0
                    0
                    vote
                Article Rating
                
		Автор: Admin2									
														
						August 5, 2020					
							
	Теги
	
											Какова ваша реакция?
							
								Влюбился
							
							0
						
							
								Лайк
							
							0
						
							
								Нелайк
							
							0
						
							
								Под вопросом
							
							0
						 
		







 
			