Now Reading
Дакота Джонсон оновила імідж і запустила марку секс-іграшок

Дакота Джонсон оновила імідж і запустила марку секс-іграшок

Дакота Джонсон оновила імідж і запустила марку секс-іграшок

Відтепер брюнетка й підприємниця

 

Зірка «50 відтінків сірого» Дакота Джонсон тепер ще й підприємниця. Актриса оголосила про запуск бренду продуктів «інтимного велнесу» Maude, в якому виступила інвестором і креативним директором. З нагоди старту проекту Дакота знялася у фотосесії для британського Vogue в новому іміджі — актриса перефарбувалася в чорний колір.

Дакота Джонсон оновила імідж і запустила марку секс-іграшок

«Сексуальне благополуччя — одне з основних прав людини. Секс за обопільною згодою й інтимне задоволення — це турбота про себе. Кожна людина повинна мати доступ до якісних сексуальним товарів, незважаючи на стать, вік або сексуальну орієнтацію», — поділилася зірка.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений maude® (@getmaude)

 

Актриса переконана, що вібратор повинен стати предметом особистої гігієни. Крім секс-іграшок, марка Дакоти Джонсон буде випускати органічні презервативи й персоналізовані лубриканти. «Секс — це найінтимніше, що можуть робити люди, й мені б хотілося побачити світ, в якому ми не тільки не будемо засуджувати секс і своє тіло, а й навчимося належним чином дбати про себе й партнера. Наші людські тіла на це заслуговують», — впевнена Дакота.

Дакота Джонсон оновила імідж і запустила марку секс-іграшок

Дакота Джонсон оновила імідж і запустила марку секс-іграшок

Фото: Maude

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2020 INSIDER Все права защищены.