Now Reading
Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії

Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії

Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії

Апсайклінг, ресайклінг, перекуповування і оренда одягу – нові пріоритети.

Дослідження Королівського товариства підтримки мистецтва, виробників і торгівлі (RSA) показало, що під час пандемії споживчі звички покоління Z змінилися, повідомляє The Guardian. Ключовою ідеологією 18-24-річних стає «купуй менше, але краще». Цілком ймовірно, саме покоління Z стане свідком кінця «швидкої моди», адже за довгі тижні самоізоляції у більшості вже сформувалася звичка обходитися меншим.

Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії
кадр з фільму «Секс у великому місті»

Так, 35% жінок в майбутньому мають намір купувати менше одягу, а 28% опитаних почали повторно використовувати речі або переробляти їх. Ймовірно, тенденція зміцниться і охопить всі покоління, і новою нормою стане так званий «розділений гардероб», частину якого складатимуть орендовані або перекуплені речі. І якщо пандемія і рух в бік усвідомленого споживання боляче вдарили по ринку оффлайн-торгівлі, то на послуги оренди одягу вплинули тільки позитивно.

Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії
кадр з фильму «Шопоголік»

«Молоді, орієнтовані на нові цінності покупці, шукають більш відповідальні способи споживання, – пояснює Сеан Фернандес-Вонг, генеральний директор сервісу оренди люксових сумочок COCOON. – Пандемія посилила це. Все більше і більше покупців будуть розширювати свої споживчі переваги: від покупки нових речей до кругових варіантів, зокрема оренду і перепродаж. «Розділений гардероб» неминучий».

Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандеміїВідмінно йдуть справи і у додатку для перекуповування уживаних товарів Depop, аналога нашого OLX. Його продажі з 1 квітня злетіли на 90%. А ось роздрібні продажі в тому ж місяці впали на рекордні 18,1%. «Покоління Z хоче індивідуальності і скорочення відходів, Depop дає їм і те, і інше», –  прес-секретар компанії.

«Покоління Z проникливе. Вони виросли з великим доступом до інформації з більшої кількості джерел, ніж будь-коли раніше».

Усвідомленість і індивідуальність – в основі цінностей молодого покоління, чиє ставлення до моди було сформовано «ефектом Блакитний планети». «Покоління Z проникливе, – зазначає Джефф Фрум, співавтор книги Marketing to Gen Z. – Вони виросли з великим доступом до інформації з більшої кількості джерел, ніж будь-коли раніше. Нерівність, зміна клімату та права ЛГБТК – це теми, про які вони чули роками».

Читать также
Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії
Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії
Кадр з фільму «Секс у великому місті». До речі, знаменита балетна пачка Керрі Бредшоу була куплена на барахолці всього за п’ять доларів.

«Для сучасних дітей мода вже не стільки про відповідність трендам, скільки про вибір, що відбиває їх власну індивідуальність, – вважає Каті Чітракорн, редактор відділу роздрібної торгівлі та маркетингу Vogue Business. – Можливість «робити щось» – переробляти, кастомізувати або повторно використовувати, а не викидати, – дозволяє молоді відчувати себе частиною правильного руху, це ставлення було популярне й до пандемії».

Ні «швидкій моді»: як змінилися споживчі звички покоління Z за час пандемії
кадр з фільму «Секс у великому місті»

RSA закликає уряд інвестувати в стійку моду, ввести обов’язкові стандарти щодо довговічності одягу, вирішити проблему перевиробництва та впровадити інші заходи. Зі свого боку, Американська рада модних дизайнерів (CFDA) і Британська модна рада (BFC) нещодавно у відкритому листі закликали представників модної індустрії переглянути традиційний образ роботи і скоротити кількість колекцій до двох на рік. Першими на ці рекомендації відгукнулися Gucci.

64
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0

© 2020 INSIDER Все права защищены.