Журнал Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів 2020 року
July 29, 2020

Першість дісталась Apple.
Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів світу. До списку увійшли представники різних індустрій, від технологічного сегменту до модних корпорацій і фінансових компаній. Першість дісталась Apple, вартість якого оцінюють у 241,2 мільярда доларів. На другому і третьому місці розташувалися Google і Microsoft — 207,5 і 162,9 мільярда відповідно.
У п’ятірці лідерів опинилась також компанія Amazon, акції якої стрімко зросли за час карантину, і Facebook. Цікаво, що серед представників модної індустрії найвищу позицію займає бренд Louis Vuitton. Йому дісталося 9 місце, а оціночна вартість склала приблизно 47,2 мільярда.
0
0
vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0