UFW FW’25/26: ідеї відродження та циклічності Всесвіту в новій колекції Nadya Dzyak

Геометрія та невагома органза
Коло — початкова форма світобудови, що символізує безперервний рух часу, циклічність життя та передачу знань від покоління до покоління, від пращурів до нащадків. На цій ідеї заснована нова колекція Nadya Dzyak FW25/26, де кожна деталь — відтворення традицій, що набувають нових сенсів та форм.
«Навіть у стані тотальної внутрішньої темряви, виробництво бренду у Дніпрі продовжує свою роботу і пристрасну жагу до життя. Через творчість ми шукаємо і повертаємо собі баланс і тверду віру. І нерідко нас надихають і стають дороговказами звичайні люди», — ділиться Надя Дзяк.

Одного дня дизайнерка зустріла поблизу студії бабусю Валентину, яка продавала строкаті круглі килимки, виткані власноруч. Познайомившись ближче, Надя дізналася, що жінка переїхала до Дніпра з Бахмута. А килимки виплітає, як навчилася ще в юності, щоб підтримати себе і хворого сина. Її роботи наївні, але зачаровують нетривіальними кольоровими поєднаннями і здаються відображенням цілого Всесвіту. «Воно само так виходить — рука сама поєднує ці барви і складає їх у кола», — розповідає пані Валентина.
«Коли я викладаю свої різнокольорові прозорі волани, Всесвіт веде мою руку, як веде руку бабусі Валентини, коли вона плете і поєднує свої яскраві кола. Я вірю, що через них з нами говорять наші предки. Творчості пані Валентини з Бахмута присвячений окремий блок виробів у новій колекції», — коментує Надя Дзяк.
У колекції FW25/26 дизайнерка використовує матерію як медіум для втілення цих ідей – колоцентричні фігури в ескізах, невагома органза у бездоганних колах та геометричних завитках, що ніби повторюють давній обряд.
У серці колекції — сукні та спідниці, оздоблені перехресними динамічними воланами-колами, які тримають форму завдяки особливій технології.
Дизайнерка переосмислює складові ДНК бренду: прозорі та структуровані моделі поєднуються з твідом та вовною, а мінісукні з гіпюру контрастують із денімом, обробленим до іржаво-брунатного кольору.
Бомбери з квітковими аплікаціями та асиметричні спідниці апелюють до гранжу, зберігаючи елегантні силуети. Інновації також торкнулися хвилястих форм, з’явившись у воланах зі щільних матеріалів.
Нова колекція, здебільшого, виконана у чорному кольорі, але містить в собі гарячі спалахи червоного і кармінового, а також кобальтові та льняні відтінки.
Делікатним доповненням стали речі нюдового відтінку тауп, а знакові для бренду класичні прозорі сукні та блузи — в оновленому відтінку шоколаду.
«Через тепло, що несе в собі пані Валентина, крізь морок, яким оповите наше сьогодення, я відчула таке щире натхнення, згадала свою першу швейну машинку «Чайку», на якій мені дозволяли шити в дитинстві, і свою бабусю Аню, яка передала мені всі навички. Нам є чого навчитися у старшого покоління. Усе є великим колом — пам’ять, традиції та їхнє відтворення. Бо Життя триває, поки ми продовжуємо творити», — розповідає Надя Дзяк.
Фото: Andriy Sokolov