UFW SS’25: традиційне весілля через призму сучасності в колекції GUNIA Project
«Вільце»
Ukrainian Fashion Week знову повернулася до Києва в офлайн-форматі, уперше з початку повномасштабного вторгнення. Одним із найвиразніших моментів першого дня стало шоу бренду GUNIA Project у Золотих воротах, що зібрало чимало світських шанувальників моди.
Бренд презентував колекцію «Вільце» — тонке осмислення українського традиційного весілля через призму сучасності. Автентичні мотиви, символи та елементи українського весільного обряду переплітаються й трансформуються у контексті сьогодення.
Показ організатори вибудували як театралізоване дійство, що поєднало в собі елементи перформансу та дефіле. Відвідувачі споглядали не лише демонстрацію одягу, а й поринули у символічний простір весільної обрядовості, де кожна деталь, від музичного супроводу до декорацій, розкриває нові грані давніх ритуалів.
Одяг з колекції «Вільце» — втілення складного і детально пропрацьованого дизайну, де кожен елемент, від вишивки до крою, має своє образне значення. Застосовані матеріали та техніки вибрані не випадково: вони глибоко сягають корінням української культури та водночас адаптуються до сучасного стилю життя крізь призму GUNIA. Колекція названа на честь вільця — весільного деревця, невіддільної частини обрядів.
Ця колекція є свого роду культурним маніфестом, що підкреслює важливість збереження і переосмислення національної спадщини в умовах глобалізації. Вона ставить питання про те, як можна інтегрувати традиційні цінності в сьогодення та зробити їх актуальними для нових поколінь.
«Вільце» — лімітована колекція, створена спеціально для Ukrainian Fashion Week. Усі вироби виготовлені в єдиному екземплярі без майбутньої репродукції та будуть продані як ексклюзивні, колекційні об’єкти.
дизайнерки бренду Наталя Каменська та Марія Гаврилюк
Фото: Максим Лісовий, Мар'яна Свідрак