Українки Таня і Женя Постернак зняли рекламу для Loewe
В об’єктиві – весняно-літня колекція взуття
Днями іспанський Дім моди Loewe представив рекламну кампанію весняно-літньої колекції взуття. Креативним директором бренду є Джонатан Андерсон. Саме з його легкої руки одяг та аксесуари марки перетворюються на справжні витвори мистецтва.
Авторками кампейну виступили сестри Таня і Женя Постернак, які кілька років тому переїхали з Києва до Нью-Йорка. За ці роки дівчата встигли попрацювати з американським Vogue та The New York Times, зняти тенісистку Серену Вільямс для обкладинки Allure та потоваришувати з брендом Mansur Gavriel, який у 2017-му навіть присвятив українкам сумку, назвавши її на їхню честь – Posternak.
З Loewe сестри співпрацюють не вперше. Рік тому вони вже працювали над спільним проєктом.
Дівчата створили світлини з гіперболізованими лакованими туфлями, а також мюлями і босоніжками, прикрашеними антуріумом. Саме ця квітка є акцентною в колекції Loewe.