Український бренд Cover дебютував на Тижні моди в Нью-Йорку
Монохром і гра силуетів
Український слоу фешн бренд Cover дебютував на одному із найпрестижніших подіумів світу — New York Fashion Week.
Він одразу привернув до себе увагу, представивши свій новий дроп під назвою Uncover, який присвячений сучасній жінці та її багатогранності.
«У світі, який часто вимагає від жінок бути жорсткими, наш останній дроп є нагадуванням про те, що сила у вразливості. Це нормально знову бути цією маленькою дівчинкою», — каже Анастасія Федорова, СЕО та креативна директорка Cover, а за сумісництвом — дружина міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова.
Дроп демонструє сміливе і новаторське поєднання монохромних тканин, багатошаровості, вишуканих деталей та гри силуетів, одночасно відображаючи важливе послання від бренду: «braving yesterday, embracing tomorrow». Що в перекладі з англійської звучить так: «подолати вчора, прийняти завтра».
Бренд постійно розвивається, втім його основні цінності залишаються незмінними: екологічність, якість та позачасовість.
Фото: пресслужба Cover