Український дизайн у Нью-Йорку: J’amemme представив свої знакові силуети в LuisaViaRoma

Презентація новинок і впізнаваних образів
Бренд J’amemme став одним із головних учасників спеціального заходу LuisaViaRoma, присвяченого українським дизайнерам. Презентація відбулася у дебютному флагманському магазині італійського ритейлера в Нью-Йорку та перетворила VIP-простір на атмосферну галерею сучасної жіночності.


Скульптурні плісовані сукні бренду розмістили вздовж стін у ніжно-рожевих тонах, а спеціально продумане освітлення створювало м’яке мерехтіння, підкреслюючи архітектурні форми.
Атмосфера привернула увагу понад 270 гостей — від редакторів WWD, L’Officiel USA та Grazia USA до стилістів, інфлуенсерок Nil Sani, Simona Andrejic та Isan Elba і професіоналів індустрії.



«Наші речі вже представлені у просторі: їх можна приміряти, придбати або замовити індивідуально. Для нас це справді великий крок на шляху до американського ринку», — розповіла дизайнерка Юлія Ярмолюк.



Для LuisaViaRoma бренд показав свої ключові моделі — серед них і перша плісована сукня J’amemme у білому кольорі, створена у фірмовій техніці подвійного плісе. Поруч — нові інтерпретації знакових силуетів, зокрема сет-сукні, де топ і спідниця виглядають єдиним цілим, а також рожеве плісоване максі та напівпрозора сукня з акцентними плечима — моделі, які раніше вже встигли привернути увагу на Нью-Йоркському тижні моди.


Гості побачили й образи з колекції SS26, представленої на Ukrainian Fashion Week: чорну корсетну напівпрозору сукню та образ з органзи — блакитний корсет у поєднанні з червоною балетною спідницею.









