«Укрпошта» планує випустити марку, присвячену перемозі Kalush Orchestra на «Євробаченні»
Дизайн узгодять із організаторами конкурсу
«Укрпошта» планує випустити нову марку, присвячену перемозі реп-гурту Kalush Orchestra на міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення-2022».
Про це на своїй сторінці у Facebook заявив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.
«”Укрпошта” випускає марки згідно з рішенням Художньої ради. Але, я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так, як ми це зробили з Русланою та Джамалою», – зазначив голова «Укрпошти».
Дизайн марки буде погоджений із організаторами конкурсу «Євробачення», щоб не порушити правила інтелектуальної власності.
«Дизайн марки ми, безумовно, розробимо окремо, тому що маємо це узгодити з «Євробаченням». Якщо бажаємо йти до Європи, потрібно поважати права інтелектуальної власності», – наголосив Смілянський, доповнивши допис прикладом одного із варіантів марки.
Нагадаємо, раніше «Укрпошта» випустила марки із фразою українського захисника на острові Зміїний «Русскій воєнний корабль, іді…!», яка стала гаслом війни, розв’язаної росією проти України.