Уніформа змін: The Makers представив нову колекцію після ребрендингу
Шкірянки стали бестселерами
Бренд верхнього одягу The Makers, раніше відомий як Smolin brand, презентував першу колекцію після ребрендингу.
Лінійка під назвою Eternal enigma натхненна сміливими та цілеспрямованими особистостями, тому бренд поставив перед собою місію – створювати «уніформу», яка буде логічним продовженням стилю життя всіх, хто прагне якісних змін в собі та навколо. Саме тому нова колекція стала відображенням лайфстайлу людей, які завжди готові до нових викликів та наполегливо рухаються до своїх цілей.
Акцентами лінійки стали шкіряні вироби: куртки, жилети, піджаки та спідниці. Вони є справжнім болд стейтментом дропу та основою для образів до офісу або ділових зустрічей.
Бренд пропонує стилізувати ці айтеми з сорочками або шкіряною краваткою, що миттєво додасть впевненості та драйву загальному вигляду.
У колекції також представлені пальта у класичних та стриманих кольорах: білі, чорні, коричневі та сірі. Поєднавши у собі елегантність та загадковість, вони слугують безпрограшним варіантом верхнього одягу на осінь.
Переглянути лінійку можна на офіційному сайті бренду, а також в офлайн-магазині у Києві.