Вішліст червня: найбажаніші образи з літніх колекцій локальних брендів

Одяг, взуття та аксесуари
Струмливі сукні, короткі спідниці, стильні шорти — літо нарешті увірвалося в місто, а разом із ним і бажання мати яскравий, стильний та невимушений вигляд. Це саме той час, коли хочеться оновити гардероб, додати трохи кольору, легкості та свіжості в повсякденні образи. Ми зібрали найбажаніші речі з нових колекцій локальних брендів, які допоможуть вам створити ефектний літній лук — від пляжного ранку до вечора в місті. Вмикайте настрій «червень» і нумо вибирати своїх фаворитів!
Okinuri
Колекція Pattern Summer від Okinuri — це про жінку, яка не підлаштовується під тренди, а створює свій настрій сама. Яка змінюється, дозволяє собі бути різною — ніжною й зухвалою, тихою і голосною, врівноваженою і бунтарською.
Лінійка поєднує кежуал-форми з витонченими лініями, яскраві акценти — з нейтральною базою. Тут легко уявити себе на міському даху, в лавандовому полі чи на пізньому вечірньому променаді. До неї увійшли сукні, топи, спідниці, штани, шорти та костюми.
Усі вироби створені з високоякісних натуральних тканин — таких як льон, шовк і бавовна.
Mócko
Серед міського шуму, асфальту та постійного руху — настає пауза. Не зовнішня, а внутрішня. Саме її транслює Élanza — літня колекція бренду Mócko, у якій усе побудовано навколо тонкого, майже невловимого імпульсу: зупинитися, бути ближче до себе й відчути момент.
Льон, шовк, віскоза — головні тканини колекції. Силуети — переважно м’які, огортаючі, але зібрані: костюми зі спокійною посадкою, сукні, що струмують по тілу, трикотаж, який дихає. Усі речі легко переходять із ранкового світла у вечірню тінь, зберігаючи одну інтонацію — спокій.
Серед кольорів— молочний, темно-синій, пудрово-рожевий, шоколадний та глибокий чорний. Візуальним акцентом колекції став костюм з авторським коровʼячим принтом, розробленим на замовлення бренду. Ще один ключовий елемент літньої капсули — жакет Tailor, переосмислений у версії з перероблених матеріалів.
WKMF
Літня колекція бренду WKMF про стан, у якому жінка дозволяє собі бути собою: не ідеальною, не завжди сильною, але живою, такою, що проживає всі емоції. Команда бренду звернулася до символу рожевого кварцу, адже його енергія в них асоціюється з внутрішнім спокоєм, гармонією та теплом, яке не потребує слів.
В центрі колекції стоять вироби в рожевих відтінках, які легко можна комбінувати між собою. Вʼязані бавовняні костюми та невагомі сорочки, що давно стали бестселерами бренду, представлені в нових інтерпретаціях.
Завершують літню історію моделі білого кольору: мінісукня, топ на одне плече та максіспідниця.
KNITLAB
No Guilty, Just Pleasure — це не просто нова колекція від KNITLAB. Це маніфест внутрішньої свободи, тілесної чуттєвості та дозволу на задоволення без виправдань. Це перша колекція бренду, де так багато суконь — шовкових, злегка драпірованих, з нестандартними кроями, які м’яко огортають тіло й ніби створені для спекотних міських днів.
Також у новому сезоні зʼявилися футболки у трендових літніх кольорах. Вони прикрашені слоганом «No Guilty, Just Pleasure», який став ідейною основою всієї кампанії.
Окремої уваги заслуговують нові сумки з натуральної шкіри. Маленькі, лаконічні, продумані до дрібниць, аби бути з вами і вдень, і в момент вечірньої прогулянки, коли не хочеться брати нічого зайвого.
LEM
Колекція бренду LEM має назву «Мода – це мистецтво». Вона втілює нерозривний зв’язок між художнім баченням і дизайном одягу. Основними художніми мотивами колекції стали витончені жіночі портрети, дрібні квіти й зображені дикі тварини, які перетворюють одяг на справжні картини, що можна носити.
Окремим джерелом натхнення стала й сама галерейна атмосфера, зокрема розкішні рами, які обрамляють кожну картину, створюючи завершене враження. Цей концепт знайшов відлуння й у колекції, адже кожен принт прикрашено золотими рамками.
Структура та текстури колекції розкривають ще один вимір наративу. Натяки на військову естетику — зокрема чіткі лінії уніформи королівської гвардії – переосмислено в строгих пальтах з поясами на талії та штанах із червоно-золотими лампасами.
Rikky Hype
Тим часом Rikky Hype об’єдналися з OLX, щоб презентувати благодійну колекцію, створену разом з дітьми. Ви точно бачили цей тренд — на сайті OLX діти пропонують намалювати улюбленця за символічний донат, аби зібрати гроші на власну мрію. Так, OLX, Rikky Hype та маленькі автори цих оголошень створили колекцію футболок Portraits of pets.
Перша колаборація міжнародної компанії та українського масмаркету покликана підтримати київський притулок Adopt Don’t Stop, котики та песики якого позували для благодійного дропу.
Результат — дев’ять футболок, дев’ять історій, дев’ять наївних і дуже щирих портретів, створених дітками з різних куточків усієї країни: з Харкова, Житомира, Києва та Київської області. Мета колекції — зібрати 150 000 гривень для підтримки притулку.
TSVITE TEREN
Бренд прикрас та декору ручної роботи TSVITE TEREN теж тішить нас новою великою колекцією AMORE. Вона дає відповідь на питання: «А що, якби ви винайшли любов — якою б вона була?»
Головними символами колекції стали троянда, що розповідає про полярність любові та птаха — вільна й невловима, як справжнє почуття. В колекції бренд презентує уже традиційні для себе прикраси з кераміки та ювелірні вироби зі срібла й натурального каміння — кольє, каблучки, сережки та підвіси.
Палітра колекції складається з пастельних натуральних відтінків рожевого, блакитного, бежевого та зеленого — кольорів, натхнених пейзажами трояндових садів. Дебютними стали аксесуари для волосся ручної роботи — шпильки, гребінці, шпильки-краби, створені в
найстарішій майстерні Ніцци, а також обʼємні гумки для волосся з логотипом бренду.
BAGLLET
BAGLLET презентує літній дроп — ода легкості та мінімалізму, що говорять гучніше за слова. Нові мінісумки BAGLLET компактні за формою, але продумані до деталей, адже вміщають головне: сенс, свободу, присутність. Вони не перевантажують — навпаки, звільняють. Від зайвого. Для важливого.
Це колекція про сучасну присутність — коли ти в місті, в моменті, в собі. Про літо в місті, коли хочеться легкості в усьому крім змісту, простоти, але не порожнечі.
М’які відтінки кольорів — як післяполудневе сонце на плечі. Ці сумки не кричать, але говорять про вас більше, ніж здається.
JECOME
Бренд взуття JECOME тежі підготував новинку — нову модель Roseate — лімітовану інтерпретацію слінгбеків Ducks, створену в зефірно-рожевому відтінку, який відсилає до особистих спогадів, внутрішніх мікроісторій і моментів, коли все ще можливо вірити у магію.
Roseate — взуття на межі інженерії та емоцій. Виразний виріз на носку став не лише естетичним акцентом, а й справжнім виробничим викликом. Щоб знайти правильну форму, яка б додавала легкості, зберігаючи архітектурність силуету, команда зіпсувала кілька партій матеріалів.
Паралельно тривали пошуки шкіри — м’якої, але здатної тримати задану форму. В результаті народилася модель, що поєднує м’якість і конструктивну чіткість, вишукану подачу і повсякденну функціональність.
Фото: пресслужби брендів