Вітер змін: Деніел Лі показав дебютну колекцію для Burberry
Синій — новий зелений!
Деніел Лі обійняв посаду креативного директора Burberry у вересні, а тепер нарешті показав свою першу колекцію сезону осінь-зима 2023 року в рамках Тижня моди в Лондоні. Відмінними деталями лінійки стали принти з качками, клатчі у вигляді грілок, великі хутряні шапки та яскраво-синій колір, який тепер буде ключовим для марки. «Я подумав, що це було б кумедно. У вас має бути трохи почуття гумору, — розповідає дизайнер про шоу в інтерв’ю для Vogue. — Знаєте, це зміни для мене, зміни для бренду і це зміни на краще».
У дебютній роботі Лі хотів передати своє бачення класичного стилю Burberry. Він приділив багато уваги картатому принту — символу британського бренду. На подіумі можна було побачити цілі тотал-луки з різними видами картатого візерунка в різноманітних відтінках. Ще одним помітним орнаментом стало зображення троянд. Цими романтичними квітами дизайнер прикрасив штани, куртки, строгі пальта та легкі сукні.
Деніел також вирішив віддати данину оновленому логотипу Дому, який є традиційним написом Burberry та класичною емблемою лицаря-вершника, що несе прапор Prorsum («Вперед»). Його він продемонстрував на сукнях та шарфах.
Фото: vogue.com