Як це було: благодійний pop-up маркет у мережі салонів BACKSTAGE Beauty&Refresh
Зібрали кошти для ЗСУ
До Дня Незалежності України київська мережа салонів краси BACKSTAGE Beauty&Refresh провела благодійний pop-up маркет у двох салонах – Comfort Town та Hilton Kyiv. Більше 20 українських брендів підтримали благодійну місію заходу: зібрати на авто на передову для захисниці, якою опікується фонд «Землячки».
На маркеті були представлені як давно відомі, так і молоді бренди, зокрема дизайнерські футболки з авторським принтом від Alexander Dets, одяг від Mint, ресайкл корсети Unique Corsets, спортивні костюми 044Garden, патріотичні речі від ITCMI, елегантні сукні та костюми від Holy Base та Eternal Concept, а також різні моделі одягу Aliyeva та Blexin brands, Galore Clothes і Be and Aver.
Окрім цього, бажаючі мали змогу придбати косметичні засоби від Marie Fresh Cosmetics та ED Cosmetics, вітаміни Perla Helsa, прикраси від ювелірного дому Zarina, тендітні аксесуари для волосся ручної роботи від Obiimy та хустинки Shovkovysta Boutique, а також професійні кисті для макіяжу від Tenze та яскраві й багатофункціональні валізи від Have a Rest.
Завдяки маркету вдалося зібрати більше 45 тисяч гривень, відтак кожен, хто взяв участь, став частиною доброї справи і зробив свій внесок у благодійний збір для ЗСУ. Мережа салонів BACKSTAGE Beauty&Refresh з початку липня вже відправила 200 тисяч гривень для першого крупного внеску на придбання машини. Всю суму змогли закрити разом з українськими брендами, які взяли участь у благодійному pop-up маркеті.
Катерина Таращанська
дизайнер Alexander Dets з дружиною у футболках власного бренду
Пригощав гостей холодним Prosecco партнер заходу «Вина світу».
Фото: Артем Попов