Як OMELIA переосмислили українську вишивку у колекції «Етно»
Патріотичний дроп сорочок
Український бренд OMELIA випустив патріотичну колекцію сорочок під назвою «Етно». Джерелом натхнення для її створення стала нещодавня поїздка засновника марки Костянтина Омеля до Карпат, де українські жінки досі вручну виконують вишивки на сорочках, як і сотні років тому. Це спонукало дизайнера показати традиційну вишивку у новому переосмисленому вигляді.
Він об’єднав кристали та стеклярус срібного, золотого та червоного кольорів, які потім у вигляді етнічного принту були нанесені на білі та чорні сорочки. Вся вишивка виконується вручну, кількість камінців на деяких із них сягає 800 штук.
Головним елементом дропу є сорочка з вишитими пташками, які дивляться один на одного.
«Птахи – це символи Божественного світу, кохання та весни», – пояснюють в OMELIA.
Капсульна колекція стала продовженням загальної філософії марки – не розділяти людей за гендерною ознакою, тому всі сорочки у дропі підходять як дівчатам, так і хлопцям.
«Сьогодні як ніколи важливо пам‘ятати, що ми – українці. Наша культурна спадщина є сильною зброєю проти ворога. Відтепер вишиванки стануть постійною лінійкою в бренді OMELIA. Це моє щире бажання плекати рідне культурне надбання», – каже дизайнер бренду Костянтин Омеля.
Презентація дропу «Етно» відбулася напередодні Дня Незалежності України у львівському концепт-сторі PERSONALITY в оточенні зелені, квітів та української музики. Візуальним оформленням презентації займалася флористка зі Львова Юлія Окрушко, якій вдалося успішно передати дух недоторканної української природи та створити атмосферу справжнього лісу.