Як пройшов Тиждень моди у Копенгагені
Головні моменти наймоднішої події Скандинавії
У Копенгагені завершився Тиждень моди сезону осінь-зима 2023. На цей раз дизайнерам довелося постаратися, щоб потрапити до офіційного розкладу, адже організатори вимагали від брендів дотримання екологічних стандартів створення колекцій щонайменше за 18 пунктами.
Поки ми всі чекаємо на старт так званого «fashion month», який розпочнеться в Нью-Йорку 10 лютого, а потім продовжиться у Лондоні, Мілані та Парижі, пропонуємо згадати, чим здивував найусвідомленіший Тиждень моди.
Фінал показу (di)vision
Найпопулярнішим шоу цього Тижня моди в Копенгагені став показ бренду (di)vision. Фрагмент його фіналу моментально розлетівся в TikTok та Instagram: модель встала з-за столу, за яким сиділи гості шоу, щоб зробити тост, а потім різко вийшла на імпровізований подіум, потягнувши за собою скатертину з усім посудом та столовими приладами.
Таке бунтарське завершення показу стало продовженням ідеї осінньої колекції (di)vision та театральної концепції бренду загалом. Дизайнери Саймон та Ніна Вік хочуть відійти від стереотипних уявлень про скандинавську моду. «Ми не носимо мінімалістичні речі та любимо самовиражатися певним чином. Я думаю, що це актуально для багатьох молодих людей. У цьому є бунтарський аспект», — розповідає Саймон в інтерв’ю для Another Magazine.
Ідея шоу полягала в контрасті. Лінійку показали в ресторані історичного готелю Josty — просторі, який є повною протилежністю хаотичному фестивалю. А під час дефіле моделі в гранжових образах колекції поводилися грубо та зухвало.
Спідниця-плед The Garment
Продовжуючи теми розкішного мінімалізму та екологічності, бренд The Garment показав кумедну спідницю, ніби створену з пледу. Засновниці марки, інфлюенсерка Софія Роу та дизайнерка Шарлотта Ескільдсен, мета яких — розробити функціональний і позачасовий гардероб для жінок, – начебто натякають, що старим ковдрам не місце в темній шафі.
Подіумний дебют доньки Венеди Картер
Модель, дизайнерка прикрас та колишня стилістка Кім Кардаш’ян, Венеда Картер, взяла участь у показі Saks Potts. Але вийшла на подіум вона не одна, а зі своєю дочкою Боббі на руках.
Показ українського бренду TG Botanical
У грудні 2022 року український бренд TG Botanical став фіналістом премії Zalando Sustainability Award AW’23, а тепер провів перше шоу в офіційному розкладі Copenhagen Fashion Week.
При створенні колекцій дизайнерка та засновниця TG Botanical, Тетяна Чумак, надихається навколишньою природою та орієнтується на ідею екологічного виробництва одягу. Вона використовує експериментальні техніки фарбування тканин рослинними пігментами, отриманими з квітів пижмо, жолудів, лушпиння цибулі та кавових зерен.
Відмінною деталлю осінньої лінійки стали корсети та топи, які Чумак у кількох образах пропонує носити разом. На подіумі також були представлені напівпрозорі сукні, вбрання з жатої тканини та трикотажні сукні й светри, які вже давно є частиною ДНК бренду.
Еклектичний стрітстайл
Традиційно скандинавський стрітстайл асоціюється з лаконічністю та мінімалізмом, але цього разу модники Копенгагена вирішили змінити правила гри. Вуличні фотографи зафіксували гостей шоу в принтованих сукнях, величезних пуховиках з хаотичними квітковими візерунками та багатошарових образах.
Фото: @cphfw