Як серіал «Гра в кальмара» вплинув на масову культуру
Протягом одного місяця
17 вересня на Netflix вийшов корейський серіал «Гра в кальмара». Всього за кілька тижнів він став одним з найпопулярніших шоу на платформі. За сюжетом 456 осіб, які загрузли в боргах, вирішують зіграти в гру на виживання. Її переможець отримає $38,5 млн. Попри те що ідея далеко не нова (згадати хоча б «Експеримент “Офіс “» 2016-го або «Платформу» 2019-го року), фанати серіалу відзначають непередбачуваність подій і драматичність сцен в кінці кожної серії. Через свою пулярність «Гра в кальмара» стрімко змінює тренди не тільки в кіно, але і в моді та музиці. Розповідаємо, що зараз відбувається.
Багато хто хоче одягатися, як герої серіалу
Зелений спортивний костюм, який носять головні герої «Гри в кальмара», увійшов у топ-50 найбажаніших образів для майбутнього Хелловіна. Про це заявила компанія Google в своєму щорічному звіті про популярні хелловінські костюми. За останній тиждень кількість пошукових запитів про стиль персонажів шоу виросла на 450%, що швидко просунуло його на 23 місце в рейтингу. А ось в трійку лідерів входять образи відьми, кролика та динозавра.
Доповнюють зелений костюм героїв білі сліпони Vans, які теж стали справжнім бестселером. За даними аналітичної платформи Lyst, з моменту виходу картини пошуки цього взуття зросли на 97%.
Саундтреки шоу — одні з найпопулярніших композицій на Spotify
Фанати «Гри в кальмара» закохалися не тільки в стиль персонажів, але й в музику, яка супроводжує події картини. На Spotify було створено понад 22 тис. тематичних плейлистів, натхнених серіалом Netflix. Лідером по прослуховуванню саундтреків шоу стали користувачі Spotify з США. За ними слідують клієнти сервісу з Великобританії, Німеччини, Австралії та Нідерландів. Серед найпопулярніших пісень — «Somebody’s Watching Me» (1984) поп-музиканта Rockwell, «National Anthem» (2012) Лани Дель Рей і «Rhinestone Eyes» (2010) музичного гурту Gorillaz. Крім того, слухачі цікавляться й класичними композиціями з серіалу. За даними Spotify, пошукові запити «Серенади для струнного оркестру» (1880) Петра Чайковського і музичних творів композиторів Йозефа Гайдна та Йоганна Штрауса зросли на 50%.
Компанія Netflix випустила колекцію, присвячену серіалу
На хвилі божевільного інтересу до «Гри в кальмара» компанія Netflix вирішила створити колекцію одягу за мотивами шоу. Тепер його фанатам зовсім не обов’язково «полювати» за зеленими спортивними костюмами. Любителі шоу можуть придбати чорно-білі футболки й толстовки з графікою та ілюстраціями «Гри в кальмара». Наприклад, в колекції можна знайти принти з номерами, які носять герої Се Бек, Гі Хун, Іль Нам та інші. Речі випущені обмеженим тиражем. Їх вже можна придбати в інтернет-магазині Netflix.
Чон Хо Ен тепер найпопулярніша корейська актриса в Instagram, а також амбасадор Louis Vuitton
Після виходу шоу актриса та модель Чон Хо Ен, яка виконала роль Се Бек, отримала майже 17 млн підписників в Instagram (раніше у дівчини було близько 400 тис. фоловерів), що зробило її найпопулярнішою корейською актрисою в соціальній мережі.
Її зростаючу популярність відразу помітив креативний директор Louis Vuitton Ніколя Жескьєр, запросивши її стати амбасадором. Чон Хо Ен вже співпрацювала з брендом. Вона брала участь у весняно-літньому показі Louis Vuitton 2017 року, а також була обличчям рекламної кампанії осінь-зима 2017.
До зйомок у серіалі «Гра в кальмара», який, до речі, став для Чон Хо Ен дебютною картиною, дівчина працювала моделлю. Сьогодні вона входить у список 50 кращих моделей на сайті models.com.