Який бренд став найпопулярнішим у Google у 2022 році?
Його активно «гуглили» у 113 країнах
Китайська фаст-фешн-марка Shein стала найпопулярнішим брендом 2022 року за запитами у Google. Згідно зі звітом компанії, їм активно цікавилися в інтернеті у 113 країнах світу.
Бренд Shein зміг обігнати навіть таких гігантів моди, як Zara (марка посіла 2-е місце), Adidas та Nike.
Попри сумнівну репутацію Shein (марку звинувачували в плагіаті та порушенні режиму праці) та популярність трендів на стійку моду та грамотне споживання, низькі ціни виявилися більш привабливими для покупців.
Фото обкладинки: @sheinofficial
0
0
vote
Article Rating
Автор: Сергей Новиков
December 8, 2022
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0