Журнал Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів 2020 року
Першість дісталась Apple.
Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів світу. До списку увійшли представники різних індустрій, від технологічного сегменту до модних корпорацій і фінансових компаній. Першість дісталась Apple, вартість якого оцінюють у 241,2 мільярда доларів. На другому і третьому місці розташувалися Google і Microsoft — 207,5 і 162,9 мільярда відповідно.
У п’ятірці лідерів опинилась також компанія Amazon, акції якої стрімко зросли за час карантину, і Facebook. Цікаво, що серед представників модної індустрії найвищу позицію займає бренд Louis Vuitton. Йому дісталося 9 місце, а оціночна вартість склала приблизно 47,2 мільярда.
0
0
vote
Article Rating
Автор: Admin2
July 29, 2020
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0