11-й Одеський міжнародний кінофестиваль представив офіційний постер
В центрі уваги – глядачі
Одеський міжнародний кінофестиваль продовжує традицію створення концептуальних постерів та презентує новий імідж, який цього року створила креативна агенція BBDO Ukraine. Він відтворює те найголовніше, без чого неможливий кінематограф – без глядача.
«В центрі постера – історії, які живуть в очах глядача. Комедії, трилери, драми, детективи: усі ці світи поєднує одне – той, хто їх дивиться. Через кінопроектор вони дарують найрізноманітніші емоції, відчуття, викликають низку запитань, порушують безліч тем. Звісно, усі ми чекаємо на те, коли зможемо поринути у світ кінематографу завдяки великому екрану. Та пандемія внесла свої корективи. Тому ми вирішили запропонувати гостям ОМКФ впустити кіно додому. Адже, на великому екрані чи ні, історія все одно знайде свого глядача. І той, хто раніше з різних причин не був на Одеському міжнародному кінофестивалі, тепер має шанс побувати», – зазначила генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.
Нагадаємо, 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться онлайн з 25 вересня по 3 жовтня. Під час фестивалю також пройде традиційний open air кіноперформанс на Потьомкінських сходах в Одесі.