25 українських дизайнерів покажуть свої колекції на trade show у Берліні
У межах співпраці UFW X PREMIUM Berlin
Команда Ukrainian Fashion Week оголошує про старт третього міжнародного сезону в межах глобальної Ініціативи Support Ukrainian Fashion, головною метою якої є підтримка локальних брендів у такий непростий для України час. Зокрема, 11-12 липня 25 українських дизайнерів представлять свої колекції на PREMIUM Berlin – одному із найбільших у Європі trade show. Серед них Anna Yasynska, Bobkova, Chereshnivska, Chuprina, Cristall, DevoHome, Domanof, Feb, Finch, Grie, Juliya Kros, Katerina Kvit, Kozhuhar, Logvin, Not Silent, Podolyan, Przhonska, RDNT, Sayya, Sheezen, Sidletskiy, T.Mosca, Vorozhbyt&Zemskova та 91lab.
Це друга співпраця UFW X PREMIUM Berlin, а також найбільший проєкт, запущений у межах Ініціативи.
«Попри повномасштабну російську війну в Україні, українські дизайнери продовжують творити, а Ukrainian Fashion Week залишається вірним своїй місії: підтримувати індустрію та промотувати українські дизайнерські бренди на світовій fashion сцені. Сьогодні ця місія наповнена новими додатковими сенсами – через організацію участі українських дизайнерських брендів у міжнародних професійних подіях, створити для українських дизайнерів можливість отримувати замовлення на міжнародному ринку, яка рятує та підтримує компанії, бізнеси та зберігає робочі місця сотень працівників fashion індустрії. Це також демонструє світові Україну, як країну не лише мужніх та стійких, а й креативних і талановитих людей», – коментує Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.
Автором концепції простору, де дизайнери України покажуть свої колекції в Берліні, виступила відома українська художниця Гриця Ерде. Свої роботи вона створює в стилі сюрреалізму, привносячи у цей світ гіпотетичні ситуації та емоції, задаючись питанням «а що, якби». Мовою колажу вона часто приписує людям на раритетних фотографіях нові місії, персонажі та положення у діалозі.
Для Ukrainian Fashion Week X PREMIUM Berlin Гриця створила колаж, в основі якого помістила річку – як амбівалентний символ, що відображає і творчу, і руйнівну силу природи одночасно. Навколо річки розвертаються сюжети-метафори, змішані з людей в українських національних костюмах, людей з домашніми тваринами на тлі гігантських рослин.
Цим художниця показує, що українські дизайнери завжди обирають шлях створення, а не руйнування.