Сільський шик: Памела Андерсон гуляє у власному саду в кампейні Aritzia
«Це мій офіс»
Кінець 2022 року – початок 2023-го – можна описати як «Епоха відродження Памели Андерсон». За цей короткий відрізок часу акторка і модель, найбільш відома завдяки зйомкам для журналу Playboy і серіалу «Рятувальники Малібу», презентувала документальний фільм від Netflix «Памела: Історія кохання» та мемуари «З любов’ю, Памела», прикрасила обкладинку Variety, прогулялася по вулицях Парижа у кампанії Jacquemus і випустила власну колекцію купальників.
На цьому акторка вирішила не зупинятися, як то кажуть, «куй залізо, поки гаряче».
Цього разу Памела стала обличчям осінньої кампанії Aritzia. Про це вона розповіла в інтерв’ю для американського Elle. Фоном для зйомки послужив її рідний Ледісміт – місто у Канаді. До речі, бренд Aritzia також родом з Канади.
«Ми – два канадські бренди, які зіткнулися один з одним», – жартує акторка.
Проте «модний вихор» для Памели в новинку.
«Коли я була молодша, я ніколи не думала, що братиму участь у якихось кампаніях, тим більше в таких відомих. Я завжди почувала себе аутсайдеркою, трохи бунтаркою», – зізнається вона.
Для фото акторка приміряла блейзер, базову футболку, смугасту спідницю та шкіряний ремінь. Коли Памела вперше побачила костюм строгого пошиття в осінній колекції Aritzia, вона занервувала, оскільки він трохи виходив за межі її стилю.
«Але потім я подумала: «Я знаю, де я хочу носити цей костюм: коли стрижу газон і коли я в саду». Я подумала, що це чудове поєднання, бо це мій офіс. Їм сподобалася моя ідея, і вони сказали: «Ми прийдемо до вас». І я сказала: «Ну, це буде трохи по-сільському…» – розповідає акторка.
Андерсон подобається, що Aritzia – доступний бренд:
«Я завжди говорила, що за гроші не можна купити смак. Коли ви бачите когось із ніг до голови в кутюр, ви просто кажете: «Ну, це просто». Але Вів’єн Вествуд першою сказала мені: «Купуй одну річ на рік. Не купуй багато речей».
Фото: Elle