Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi
Розглядаємо світлини
Щоб підвищити ефективність рекламної кампанії, бренди зазвичай залучають знаменитостей, блогерів та інших відомих людей. Український бренд Cabanchi, який спеціалізується на базовому одязі, вирішив всупереч негласним встановленим нормам зупинитись і почути голоси справжніх героїв.
Це люди, кого засновниці компанії Cabanchi Аня Селюкова та Марина Яхонтова з любов’ю називають «другою родиною», замість формального «клієнти».
Усі вони – Cabanchi_People – стали головним джерелом натхнення для створення весняної колекції. А для знімання кампейну вирішили провести всеукраїнський кастинг, де всіх клієнтів та друзів бренду запросили бути амбасадорами нового сезону.
Що важливо, усе було максимально демократично та просто: жодних обмежень щодо віку та статі, лише селфі без макіяжу та фільтрів, фото у зріст та посилання на відкритий акаунт у соціальних мережах.
«Ми не очікували такої кількості заявок, сотні українців з різних областей відгукнулися на кастинг! Ба більше, вони не тільки писали про бажання взяти участь у кампейні, а й просто казали добрі слова про бренд – і це було немов справжній водоспад позитивних емоцій. За цей час ми ще краще пізнали свою аудиторію та отримали нереальну підтримку. Хочеться кожному з них сказати – ви вже головні обличчя нашого бренду! Маленькі й дорослі, чоловіки й жінки, з різних куточків України, а зараз і всього світу – ви прекрасні», – наголосили засновниці бренду.
Локацію для зйомки кампейну обрали Київ, а фотографом був Денис Маноха.