Now Reading
Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Розглядаємо світлини

 

Щоб підвищити ефективність рекламної кампанії, бренди зазвичай залучають знаменитостей, блогерів та інших відомих людей. Український бренд Cabanchi, який спеціалізується на базовому одязі, вирішив всупереч негласним встановленим нормам зупинитись і почути голоси справжніх героїв.

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Це люди, кого засновниці компанії Cabanchi Аня Селюкова та Марина Яхонтова з любов’ю називають «другою родиною», замість формального «клієнти».

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Усі вони – Cabanchi_People – стали головним джерелом натхнення для створення весняної колекції. А для знімання кампейну вирішили провести всеукраїнський кастинг, де всіх клієнтів та друзів бренду запросили бути амбасадорами нового сезону.

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Що важливо, усе було максимально демократично та просто: жодних обмежень щодо віку та статі, лише селфі без макіяжу та фільтрів, фото у зріст та посилання на відкритий акаунт у соціальних мережах.

Читать также
Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

«Ми не очікували такої кількості заявок, сотні українців з різних областей відгукнулися на кастинг! Ба більше, вони не тільки писали про бажання взяти участь у кампейні, а й просто казали добрі слова про бренд – і це було немов справжній водоспад позитивних емоцій. За цей час ми ще краще пізнали свою аудиторію та отримали нереальну підтримку. Хочеться кожному з них сказати – ви вже головні обличчя нашого бренду! Маленькі й дорослі, чоловіки й жінки, з різних куточків України, а зараз і всього світу – ви прекрасні», – наголосили засновниці бренду.

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi

Локацію для зйомки кампейну обрали Київ, а фотографом був Денис Маноха.

Проєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду CabanchiПроєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду CabanchiПроєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду CabanchiПроєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду CabanchiПроєкт про людей: щирий весняний кампейн бренду Cabanchi
5 2 votes
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos