Продати не можна знищити: Coach звинуватили в соціальній безвідповідальності
Бренд під загрозою бойкоту
Американський бренд аксесуарів Coach існує з 1941 року. Компанія відразу зарекомендувала себе як виробника преміальної продукції, поставляючи на ринок сумки з висококласної шкіри. Однак недавні події можуть похитнути авторитет марки: днями нью-йоркська екоактивістка Анна Сакс звинуватила керівництво компанії в соціальній безвідповідальності і ухиленні від сплати податків.
В одному зі своїх останніх відео дівчина розповіла, що виявила безліч зіпсованих сумок від Coach. Анна продемонструвала вироби на камеру: кожна модель була порізана і безнадійно пошкоджена.
На думку Анни, цей інцидент розкрив справжнє ставлення бренду до усвідомленого споживання. Дівчина вважає, що таким чином марка обходиться з незатребуваними товарами, щоб знизити податки: вироби спеціально псують, щоб не продавати зі знижкою і списати, як виробничий брак.
При цьому Анна зазначила, що у Coach на сайті є окремий розділ, присвячений продовженню життя речей, марка обіцяє дбати про довговічність своїх виробів і закликає своїх покупців до скорочення споживання.
До того ж, у бренда є програма ремонту власних сумок. Екоактивістка відкрито задала Coach питання, чи зможе за цією програмою марка відремонтувати зіпсовані сумки.
Відеозвернення Анни швидко стало вірусним і набрало мільйонні перегляди.
Coach не став затягувати з відповіддю.
«Тепер ми перестали знищувати пошкоджені і браковані товари в магазинах і прагнемо до максимального збільшення повторного використання таких продуктів в нашій програмі Coach (Re) Loved та інших ініціативах замкнутого циклу», – говориться на офіційній сторінці компанії в Instagram.