За ким варто стежити: Instagram-інфлюенсери з власним баченням моди
Вони змінюють правила індустрії
Інфлюенсери давно витіснили з перших рядів fashion-показів редакторів глянцю та потіснили селебріті. Через глобальну діджиталізацію їхня аудиторія в Instagram виросла настільки, що вони не поступаються за популярністю багатьом знаменитостям. Дизайнери хочуть бачити їх у своєму одязі, бренди – у своїх кампейнах. Вони стилізують зйомки провідних марок та говорять про моду на сторінках топових видань.
Багато професіоналів індустрії обурюються, називаючи модних Instagram-блогерів просто дівчатками з хорошим смаком. Не можемо з цим погодитись. Інфлюенсери вже встигли довести, що мають свій власний унікальний «голос» та бачення моди. Вони зуміли перетворити свої акаунти на повноцінні медіа, потроюючи прямі трансляції модних шоу та ділячись останніми трендами. Вибрали найцікавіших інфлюенсерів та розповідаємо, чому за ними варто стежити.
Софія Роу
Софія Роу — гуру мінімалістичного стилю, за який ми так любимо скандинавську моду. Вона – fashion-інфлюенсер та стиліст з Копенгагена, а з недавніх пір ще й редактор моди Vogue Scandinavia, а також дизайнер одягу. Свою кар’єру дівчина розпочала у 2015 році, запустивши блог про моду Roe Diary. Він швидко став популярним і посприяв старту співпраці Софії з брендами як стиліста, серед яких були Paul Smith, Moschino, Fendi та інші. У 2020 році Роу відкрила марку The Garment, що зображає її власну манеру одягатися.
Чому варто стежити? Instagram Софії Роу може стати своєрідною інструкцією з того, як одягатися лаконічно та зручно. Образи дівчини цілком можна назвати позачасовими. Більшість з них стануть доречними у будь-якій життєвій ситуації. Профіль точно сподобається естетам – Софія часто публікує стильні чорно-білі фотографії.
Стефані Брук
Стефані близько 4-х років пропрацювала редактором у нідерландському Glamour. 2018 року дівчина вирішила стати фрилансером. З того часу, окрім діяльності в Instagram, вона пише для різних видань про моду.
Чому варто стежити? Instagram-акаунт Брук — це джерело контрастних поєднань в одязі. У своїх образах вона часто змішує чоловічі та жіночі речі. Дівчина носить костюми, вільні сорочки, жилетки та мішкуваті штани або джинси. В той самий час у профілі Стефані можна знайти фотографії, на яких вона позує в атласних сукнях.
Бланка Міро
Креативності, працьовитості та енергії наймоднішої дівчини Іспанії Бланки Міро можна лише позаздрити. У свої 29 років вона вже встигла запустити кілька досить нетипових проєктів в індустрії моди. Серед них, наприклад, онлайн-платформа Vasquiat, де можна придбати речі молодих брендів зі всього світу зі знижками на початку сезону. Бланка відкрила рітейлер разом зі своїм бізнес-партнером Рафою Бланком Кумелласом, і в проєкті виконує функції модного байєра. Тому всі марки, представлені на Vasquiat, – її вибір. Там можна знайти колекції одягу Ganni, Anna October, Ksenia Schnaider, Mundaka та інших брендів, а також керамічні вироби.
Кераміку та одяг Міро не лише закуповує та продає, а й створює. У грудні 2018 року Бланка та її подруга та дизайнерк Марія де ла Орден відкрили бренд La Veste, натхненний цирком та персонажем Пеппі Довгапанчоха з книг письменниці Астрід Ліндгрен. Спочатку марка випускала яскраві картаті жакети з комірами у дусі неоромантизму та великими ґудзиками, але потім в асортимент додалися принтовані блузи, штани, а також лінійка товарів для дому. Усі — у ретростилі.
А зовсім недавно Бланка Міро стала займатися брендом кумедних сонцезахисних окулярів Delarge. Окуляри представлені в яскравих товстих оправах і виглядають немов іграшкові.
Чому варто стежити? Бланка має унікальний стиль і еклектичний гардероб – не просто так вона стала стрітстайл-зіркою! Дівчина вміло змішує різні кольори та візерунки в одному образі, а також грамотно поєднує бюджетні мас-маркети-марки з люксовими брендами. Наприклад, побачити Міро в сукні від Mango і з сумкою Chanel — звичайна справа. Її Instagram точно надихне на модні експерименти і навчить не боятися сміятися з себе.
Андреа Фаччо
Ще одна стрітсайл-зірка та головний гість усіх модних вечірок Мілана — Андреа Фаччо, Instagram-акаунт якого відрізняється продуманістю та естетичністю кадрів. У його профілі ви не знайдете фотографій та «сторіз», що зняті під час посиденьок із друзями. В основному він наповнений професійним контентом, який робить профіль притулком для всіх любителів архітектурної чоловічої моди. За словами самого Андреа, під час створення постів він намагається нікуди не поспішати, шукати натхнення і думати про якість кадрів.
Чому варто стежити? Instagram Андреа Фаччо сподобається тим, хто хоче додати у свій повсякденний стиль маскулінні риси, а також любить адаптувати класичні чоловічі речі для жіночого гардероба. А ще в акаунті можна нескінченно милуватися красивими краєвидами Італії та таксою Андреа.
Джен Вандерс
А ось як правильно носити чоловічі речі варто повчитися у француженки Джен Вандерс, яка мешкає в Лос-Анджелесі. Джен все життя займається модою. Вона почала свою кар’єру в 18 років, влаштувавшись на роботу до французького Elle. Попри те, що Париж — головне модне місто світу, близько 10 років тому Вандерс переїхала звідти до Лос-Анджелеса, який став для неї відправним пунктом для поїздок на світові Тижні моди. Вона зізнається, що полюбила це місто за те, що там завжди сонячно і відсутній трафік.
Чому варто стежити? Якщо вам подобається вінтажний одяг, ви за адресою. «Вінтаж — це моє перше кохання», — каже Джен у відеоекскурсії головними вінтажними магазинами Лос-Анджелеса, що опублікована в її Instagram-акаунті. Там можна знайти ролик, у якому Вандерс приміряє вінтажні знахідки. До речі, дівчина має свій онлайн-магазин Jen Wonders Studio, де продає вінтажні речі, які відбирає особисто.
Фрея Вевер
Стилістка з Копенгагена Фрея Вевер співпрацює з такими брендами, як Acne Studios, Paco Rabanne та Calvin Klein. Крім фотографій та відео модних шоу, у своєму Instagram-акаунті Фрея ділиться вечірками та рейвами, які відвідує з друзями. Саме богемний спосіб життя Вевер сформував її хуліганський стиль одягу.
Чому варто стежити? У Фреї Вевер досить андеграундний Instagram. У ньому ви не знайдете ідеальних fashion-кадрів. Там усе дуже хаотично. Але саме в цьому його особливість, а також самої Фреї. У її недбалих образах можна розгледіти нетиповий та абсолютно творчий підхід до моди та сучасних трендів.
Катрін Марон
Катрін — мікроінфлюенсер. У неї не найпопулярніший Instagram-акаунт, лише трохи більше ніж 20 тисяч підписників. Але дівчина досить швидко збільшує їх кількість, залучаючи нових шанувальників завдяки яскравому та небанальному стилю. У липні Марон анонсувала запуск бренду одягу Tour-lava, який вона створює разом зі своєю подругою та ще однією яскравою модницею Софі Кен. Марка випускатиме в’язані речі.
Чому варто стежити? Instagram Катрін цілком здатний підняти настрій навіть під час осінньої депресії. Більшість її фотографій зроблено у русі. На кадрах Марон їсть, танцює, сміється, кривляється та дуріє. У профілі немає жодного образу в повністю темних кольорах. Дівчина вважає за краще носити максимально строкаті речі з принтами. Наприклад, помаранчевий жилет з трикотажу, одягнений поверх вільної блузи в горох, у поєднанні з брюками в розмитий квітковий принт і сріблясті козаки, що прикрашені наклейками у вигляді зірок, — це її повсякденний лук.