Бренд KATERINA KVIT представив нову колекцію на Pitti Uomo
Яскраві фарби та витончені акценти
Цього року 11 українських брендів отримали можливість бути представленими на Pitti Uomo у Флоренції – знаковій події у світовій моді.
Постійна місія організаторів виставки – відкривати нові обличчя у fashion-індустрії, підкреслювати свіжі тренди та анонсувати важливі зміни. Цього року, ґрунтуючись на своїх основних принципах – солідарності, гостинності та відкритості, – було прийнято рішення відкрити двері для українських дизайнерів, серед яких і Катерина Квіт – засновниця свого іменного бренду, який давно вподобали українські модниці.
KATERINA KVIT представили нову колекцію resort 2023, до якої увійшли сукні та спідниці з розрізами, які ефектно підкреслюють вигини жіночого тіла, маскулінні та укорочені піджаки, топи та костюми-двійки.
Показ пройшов на території старовинної флорентійської фортеці 16 століття Форцецца-да-Бассо.
Модна асоціація Флоренції відзначила яскравий стиль та високу якість виробів – знакові риси бренду, а також грамотний баланс між маскулінністю та фемінністю.