На бренди H&M, Boohoo та Asos подали до суду – їх звинувачують у грінвошингу
Принцип «бути, а не здаватися» не втрачає своєї актуальності
На H&M подала до суду компанія Chelsea Commodore, звинувачуючи бренд у грінвошингу – необґрунтованому позиціонуванні товару чи послуги як екологічних. Позивачі вважають, що H&M використовували інтерес споживачів до сталої моди та усвідомленого споживання, маркуючи як «еко» товари, які «не екологічніші, ніж предмети з основної колекції».
А трохи раніше подібний позов проти Asos і Boohoo подала Антимонопольна організація The Competition and Markets Authority. Бренди також звинувачують у тому, що їхні заяви про відповідальне виробництво, переробку матеріалів та інші атрибути еко-повістки не відповідають дійсності.
Вже кілька років сталий розвиток — невід’ємна складова гідної репутації будь-якої fashion-компанії, але далеко не завжди за гучними обіцянками маркетологів стоять реальні дії. Водночас з’являється все більше споживачів, для яких екологічність є пріоритетом й вони готові платити за «еко»-колекції більше, вважаючи, що таким чином піклуються про клімат.