Бренд THEO представив у Нью-Йорку co-ed колекцію, створену під час війни
Об’ємні силуети у поєднанні з вузькими речами
Своє бачення майбутнього сезону FW’23-24 представив український бренд THEO, у межах Тижня моди в Нью-Йорку – у діджитал-форматі. Co-ed колекція отримала назву «Ядро», яка стала продовженням характерних для бренду кодів – простота та навмисна недосконалість. До неї увійшли сукні, топи, комбінезони та легінси.
У лінійці також можна побачити відомі для марки костюми, декоровані величезними м’якими рукавичками довжиною до ліктя.
Всі вироби створені з молодіжним характером та сексуальним настроєм.
Центральний образ колекції відведений фірмовій куртці Томбой, яка має такі риси як захищеність, бруталізм, перебільшені форми та функціональність.
«Поєднуючи урбаністичне натхнення із нашим фірмовим функціональним дизайном, ми створюємо комфорт життя у формі сталих предметів гардеробу. Досліджуючи концепцію корисності, визначаємо куртку з чотирма кишенями Томбою серцевиною ДНК бренду, що входить у новий сезон із новою витонченістю», – коментує креативний директор бренду Тео Декан.
Крім темних кольорів, у палітрі колекції присутні бадьорі відтінки на кшталт зеленого, жовтого, фіолетового та перлинно-сріблястого.
Натхненням для її створення послужив кібер-світ, який вилився у контрасті високої напруги, де справжня дивовижна краса поєднується з агресивно перебільшеними об’ємами та жорсткими усталеними формами.
Цю колекцію було створено під час повномасштабного вторгнення РФ на територію України.