Демна Гвасалія повертається до основ своєї творчості в колекції Balenciaga
Осінь-зима 2023
Після гучного скандалу навколо неоднозначної рекламної кампанії з дітьми, через яку бренд звинуватили у пропаганді дитячої порнографії та сексуалізації дітей у листопаді минулого року, в осінній колекції креативний директор Демна Гвасалія вирішив відмовитись від будь-яких проявів хайпу.
Показ пройшов у просторі з білими стінами, щоб нічого не відволікало гостей від самого одягу. А натхненням стали спогади дизайнера про початок роману з модою. «Мені було 6 років, коли мої батьки дозволили мені купити штани, пошиті у сусідського кравця. Я спроектував їхній дизайн, обрав тканину в магазині та двічі ходив на примірку. Це був початок моєї любові до одягу: те, що зумовило мої стосунки з ним і змусило захотіти стати дизайнером», — заявив Гвасалія в записці, залишеній для гостей шоу.
У своєму письмовому зверненні він також підкреслив ідею концепції показу та колекції: «Мода стала своєрідною розвагою, але часто це затьмарює її суть, яка полягає у формах, обсягах та силуетах, у тому, як ми створюємо відносини між тілом і тканиною, у тому, як ми робимо лінії плечей та пройми, у тому, як одяг може змінити нас».
Оглядаючись останніми сезонами цю лінійку цілком можна назвати «базовою» для Balenciaga. За її створення Демна повернувся до основ своєї творчості. На подіумі він показав строгі пальта і піджаки, об’ємні бомбери, «сутулі» куртки, сукні з гострими плечима, прикрашені квітковими візерунками, і вечірні сукні в підлогу з блискітками та кристалами — все, за що багато хто полюбив Balenciaga by Demna ще у 2016 році, коли дизайнер показав перші роботи для Дому.
Фото: vogue.com