Adidas видалив кампейн архівних кросівок із Беллою Хадід
Через палестинський теракт 1972 року
Бренд Adidas втрапив у скандал через кампейн, обличчям якого стала Белла Хадід. Модель палестинського походження рекламувала кросівки SL Super Light 72, що свого часу були розроблені для Олімпійських ігор у Мюнхені 1972 року. Але вибір бренду моделі в особі Белли Хадід – прихильниці пропалестинського руху – викликав хвилю несхвалення від спільноти.
Річ у тім, що 1972 року палестинське терористичне угруповання «Чорний вересень» викрало з олімпійського селища у Мюнхені 11 членів збірної Ізраїлю та місцевого поліцейського, яких згодом убило.
Після оприлюднення рекламних знімків кросівок євреї по всьому світу обурилися з приводу нетактовності таких дій, закликаючи споживачів бойкотувати бренд, передає Jewish News. Разом з цим «глибоке розчарування» таким кампейном висловила дочка одного з 11 вбитих на Мюнхенських іграх – олімпійця Йозефа Романо Шломіт.
«Я вважаю, що такі компанії, як Adidas, які мають глобальний вплив, зобов’язані враховувати історичний контекст і потенційні наслідки своїх маркетингових рішень. Я закликаю вас переглянути кампанію і знайти більш відповідний спосіб ушанувати спадщину вашого бренду, не завдаючи ненавмисного болю або суперечок», – заявила Романо.
Adidas швидко відреагував і перепросив за участь Белли Хадід у кампанії. Наразі усі фото з моделлю бренд видалив.
«Ми усвідомлюємо, що це виявилося пов’язаним, хоча й абсолютно ненавмисно, з трагічними історичними подіями, і перепрошуємо за будь-який завданий біль. Як наслідок – ми переглядаємо частину кампанії. Ми віримо в спорт, як в об’єднавчу силу в усьому світі, та докладемо зусиль щодо захисту різноманітності та рівності в усьому, що ми робимо», – цитує заяву бреду USA Today.