Birkin для «обраних»: Hermès звинуватили у здирництві
Маркетингова маніпуляція
Французький дім моди Hermès втрапив у скандал – на бренд подали до суду обурені американські клієнти через звинувачення у тому, що той продає культові сумочки Birkin лише «гідним» покупцям.
Кілька жителів Каліфорнії поскаржилися на бренд, бо Hermès дозволяє купувати свої знамениті сумки лише клієнтам з «достатньою історією покупок» у компанії. Аби отримати можливість придбати Birkin, названі на честь британської акторки та співачки Джейн Біркін, які стали символом статусу, доведеться витратитись на взуття, шалики, ювелірні прикраси та інші предмети бренду. Цим самим Hermès порушує антимонопольне законодавство, прив’язуючи продаж одного товару до купівлі іншого і використовуючи сумки «як спосіб примусити споживачів купувати супутні товари», повідомляє The Guardian.
Окрім цього, клієнти обурені, що не можуть придбати Birkin онлайн.
«Як правило, лише тим споживачам, які вважаються гідними придбати сумочку, показують її в окремій кімнаті», – йдеться в позові.
Позивачі вимагають статусу колективного позову для тисяч американських клієнтів, які купили товари Hermès або яких попросили купити їх, щоб придбати Birkin, а також відшкодування невизначеної грошової компенсації та судового наказу про заборону антиконкурентних дій Hermès.
Фото: hermes.com